AEROPORTS
AENA diu que "ja està preparada" per ser privatitzada
El president del gestor aeroportuari afirma que el "com i quan" és decisió del Govern
El president d'Aena Aeropuertos, José Manuel Vargas, ha assegurat avui a Barcelona que Aena "ja està preparada" per ser privatitzada, però que el "com i quan" és decisió del Govern.
"Des del punt de vista de resultats i de gestió, la companyia està en una posició que permetria la seva privatització", ha destacat Vargas en declaracions als mitjans a Barcelona, a la fira Passenger Terminal Conference.
Notícies relacionadesSegons el directiu, "durant els últims anys s'ha produït una millora molt important dels resultats de la companyia a través de l'optimització de les despeses i el desenvolupament dels ingressos", cosa que la col·loca en una posició millor de cara a a la privatització, tot i que encara "queda feina per fer", sobretot en el camp dels ingressos.
Vargas, que ha defensat que les lleis s'han de fer en consonància amb les necessitats d'aeroports, passatgers i aerolínies, també ha apostat per un futur on les aerolínies de bandera o les de baix cost coexistiran perquè "tenen públics amb necessitats diferents".
- Catalunya redueix la burocràcia per treballar als boscos
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- El conflicte del Pròxim Orient La manifestació propalestina de BCN acaba en aldarulls
- Compte enrere en el sector bancari El mercat augura que el BBVA es quedarà entre el 30% i el 50% en l’opa
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- Gir radical Els blancs, primer: Trump estudia transformar l’acollida de refugiats als Estats Units per donar preferència als blancs contraris a la immigració
- Kim Kardashian desafia tots els límits: la seva nova i provocadora tanga amb pèl púbic encén les xarxes
- BOE Nous llocs de funcionaris a l’Administració: l’Estat n’incorpora 551 a Catalunya
- Cas Koldo Feijóo, després de l’«estupor» que Ábalos continuï de diputat: «Seguim sorpresos que no hi hagi ningú que retiri la confiança d’una vegada al Govern»
- Empreses Nestlé anuncia l’eliminació de 16.000 llocs de treball a les seves fàbriques de tot el món