Anonymous ataca la web de circuloeconomia.com
Els activistes antisistema vinculen la pàgina amb un article de l'ideòleg del 15-M Vicens Navarro
El resultat de l’atac a la web del Cercle d’Economia.
El grup antisistema Anonymous ha hackejat la web del Cercle d'Economia en el marc de les seves protestes "contra la corrupció governamental i la tirania", segons ells. El resultat de l'atac informàtic ha estat la inclusió a la pàgina d'aquesta agrupació empresarial i de directius d'una imatge que diu: "Qüestiona-ho tot". La imatge és un vincle a una pàgina de l'ideòleg del Moviment 15-M Vicens Navarro amb l'article 'Bajar salarios no es bueno'. A partir de les 0.00 h, els tècnics del Cercle han restablert els continguts de la pàgina web.
Aquest article pretén demostrar la falsedat dels arguments utilitzats pels economistes liberals, que accentuen la necessitat de rebaixar els salaris com la millor manera de sortir de la crisi actual, mitjançant l'augment de la productivitat i de la competitivitat, incrementant les exportacions.
Notícies relacionadesEl grup de 'hacktivistes' Anonymous havia convocat per a aquest dimarts, 5 de novembre, una manifestació a nivell global amb l'objectiu de protestar contra "la corrupció governamental i la tirania". La convocatòria, que ha estat batejada amb el nom de la "Marxa del milió de màscares", ha estat difosa a través de la web millionmaskmarch.org on insten els simpatitzants a unir-se "a milions de persones a tot el món aquest 5 de Novembre del 2013 per demostrar el poder unit d'Occupy i Anonymous".
A Espanya, quatre ciutats s'han unit a la convocatòria: Madrid, Barcelona, Saragossa i Palma de Mallorca. La convocatòria pretén ser una advertència als governs de tot el món contra la censura a internet.
- Prestacions per desocupació, al detall El SEPE fixa condicions sobre les cotitzacions per poder cobrar 4 mesos d’atur per cada any treballat
- Rebecca Ferguson, la capitost de ‘Missió: Impossible’
- A Sants-Montjuïc Barcelona desencalla la construcció d’una torre de 20 plantes al costat de la plaça Espanya prevista des del 1987
- Gira internacional El protagonista de 'Peaky Blinders' Cillian Murphy es rendeix davant Rosalía: "No he parat d'escoltar la seva música"
- Habitatge La llei de propietat horitzontal ho deixa clar: la comunitat et pot prohibir tenir plantes o un hort al balcó
