Affinity Petcare, del grup Agrolimen, entra al mercat brasiler
La firma catalana forma una empresa conjunta amb Mogiana Aliments
Affinity Petcare, la companyia del grupAgrolimen (família Carulla) que fabrica i distribueixmenjari productes per agossos igats, ha creat una 'joint-venture' (empresa conjunta) al 50% cadascuna ambMogiana Alimentos, una de les principals companyies d'alimentació animal del Brasil, que li permetrà entrar en aquest país sud-americà.
En un comunicat, Affinity ha destacat que, amb aquesta aliança, avança en la sevaexpansió internacionali es consolida com un dels principals fabricants i distribuïdors mundials de productes d'aquest tipus. Aquesta empresa conjunta tindrà la seu a la ciutat deCampinas, situada a uns 100 quilòmetres al nord-oest deSão Paulo, i compta ambdues fàbriques, una a Campinas i una altra aBastos.
Notícies relacionadesAffinity, que l'any passat va facturar 297 milions a Espanya, subratlla que el Brasil és el segon mercat més important del món en la indústria de l'alimentacióde gats i gossos, i destaca que el mercat brasiler ha crescut a un ritme del 15% anual durant els últims cinc exercicis i suma un volum de negoci de 3.900 milions d'euros.
Per això, Affinity, que ja està present en més de 20 països, té grans esperances posades al Brasil, on es preveu que l'increment de la classe mitjana faci augmentar el nombre d'animals de companyia a les cases.
- Fiscalitat ¿Quines despeses del cotxe em puc desgravar en la declaració de la renda?
- Pensions Natalia de Santiago sobre la jubilació: «Tenim un problema si deixem els diners quiets al banc»
- INvestigació A la presó el matrimoni que tenia tancats els seus tres fills a Oviedo
- Bancs Confirmat pel Banc d’Espanya: aquests són els motius pels quals poden bloquejar-te el compte
- Successos Detinguts tres menors a Mataró per la brutal agressió a un adolescent
- Papanikolaou i Fournier deixen el Madrid sense ‘final four’
- "A mi em pots jutjar pel meu rendiment, però no pel meu cos"
- Paula Crespí: «Les medalles són allà, és clar, però no donen vides extra»
- El Barça acaricia la Lliga després de derrotar el Llevant Badalona
- El futbol espanyol acomiada Manolo i el seu bombo