TURBULÈNCIES FINANCERES

Una clienta de Bankia a Montoro: "Si em prenen els meus estalvis, mato"

El ministre, que va ser abordat al mig del carrer per una dona angoixada, va assegurar que la situació "està controlada"

Una dona interpel·la a Montoro sobre el futur de Bankia al mig del carrer. / periodico

1
Es llegeix en minuts

La preocupació amb què estan vivint lacrisi de Bankia els milions d'estalviadors que tenen al banc dipositats els seus estalvis la va viure bé de a prop dijous el ministre d'Hisenda, Cristóbal Montoro, que va serabordat al mig del carrer per una dona, angoixada per la situació de l'entitat. "Treballo des dels 13 anys isi em prenen els diners mato algú", li va etzibar la dona al ministre.

Notícies relacionades

La trobada es va produir al davant de la seu del Ministeri d'Economia quan Montoro baixava del seu cotxe oficial per presidir lareunió del Consell de Política Fiscal i Financera (CPFF), en què el Govern havia de supervisar els plans d'ajust presentats per totes les comunitats autònomes. Va ser llavors quan la dona va traslladar la seva angoixa a Montoro. Aquest li va assegurar que podia estar tranquil·la perquè la situació està "controlada".

Dijous a les 12.15 hores, les accions de l'entitat nacionalitzada per l'Estat i presidida perJosé Ignacio Goirigolzarri es precipitaven un 28% a la borsa en la seva onzena jornada de números vermells i s'intercanviaven a 1,18 euros, encara que, al final, les accions van tancar amb una caiguda del 14,08%.