LES TURBULÈNCIES FINANCERES
Itàlia col·loca 5.000 milions d'euros en bons a un any a un interès rècord
El rendiment dels títols és ara del 6,087%, i fa només un mes, del 3,570%
ElTresor italià hasubhastat aquest dijous5.000 milions d'euros en bons a un any amb un interès del 6,087%, xifra que suposa un rècord des de l'entrada a l'euro.
El rendiment dels bons amb caducitat a 12 mesos va passar del 3,570 % en la subhasta del mes passat al màxim històric del 6,087 %, ha informat el banc central.
- Guerra a l’Orient Mitjà L’Iran envia una nova proposta als EUA per desbloquejar les negociacions
- Radiografia de la TEC (IV) La Núria, tractada amb electroxocs: «M’és igual haver perdut memòria, jo el que volia és estar bé»
- Guia i consells On es concentra més el pol·len de plàtan d’ombra a Barcelona i com protegir-te en plena temporada d’al·lèrgies
- Augment de la temperatura Catalunya registra el mes d’abril més calorós des que hi ha registres
- En unes jornades a la UB Joan Manuel Serrat, contra l’edatisme: «Prescindir dels vells no és només un acte criminal i imbècil, és com cremar els llibres»
