CANVIS AL CAPDAVANT D'UNA ORGANITZACIÓ D'EMPRESARIS I DIRECTIUS
Carles Sumarroca serà el nou president de Femcat
El vicepresident de Comsa Emte serà ratificat demà, dijous, pels membres del patronat i rellevarà Josep Mateu (RACC)
Carles Sumarroca. /
Carles Sumarroca, vicepresident del grup Comsa Emte, serà ratificat demà, dijous, com a president de Femcat per l'assemblea d'aquestlobby d'empresaris, directius i professionals.
Sumarroca, que actualment ocupa una de les quatre vicepresidències d'aquesta organització, encapçala l'única candidatura per dirigir aquest organisme. Rellevarà com a president Josep Mateu, director general del RACC, que ha ocupat el càrrec durant els últims dos anys, tal com estableixen els estatuts.
Femcat, creat el 2005, compta amb 94 integrants dels quals un màxim de 25 formen part del patronat. Una part d'aquest es renovarà demà. Una de les missions d'aquesta organització és convertir Catalunya "en un dels països punters socialment i econòmicament, a Europa i el món", segons diuen els seus estatuts.
- La gran oportunitat L’hora de Rashford
- partit trampa per als blancs El Reial Madrid aterra a Son Moix pensant en el Bayern
- Centre d’alt rendiment Bagà acollirà el futur CAR en altura de Catalunya
- LA TEMPORADA BLANC-I-BLAVA L’Espanyol obre la seva trilogia de sortides contra el poderós Betis
- EL PARTIT DEL METROPOLITANO Triple ració d’Atlètic-Barça
