INFRAESTRUCTURES
L'exconseller Homs relleva Alavedra a Abertis Logística
Un exconseller de Convergència Democràtica de Catalunya en els governs de Jordi Pujol en substitueix un altre al capdavant d'Abertis Logística, filial del grup d'infraestructures Abertis, que té com a socis de referència La Caixa i ACS. Francesc Homs, exresponsable dels comptes de la Generalitat, va ser nomenat ahir president del consell d'administració, càrrec que durant els últims quatre anys ha ocupat Macià Alavedra, que també va ser conseller d'Economia i Finances.
Abertis va destacar ahir que durant l'etapa d'Alavedra al capdavant de la filial logística aquesta empresa ha consolidat el seu procés d'internacionalització, té en marxa nous projectes a Portugal i Xile i gestiona parcs a Barcelona, Àlaba i Sevilla.
Homs és economista. Va ser un destacat diputat del grup de CiU al Congrés, molt vinculat a Miquel Roca i entre el 2001 i el 2003 es va encarregar de la Conselleria d'Economia i Finances.
- Ciència espacial Telescopis de tot el món observen l’arribada d’un gegantí objecte interestel·lar al nostre Sistema Solar
- Investigació en marxa Una desena d’afectats per càncer denuncien la fàbrica de Tenneco a Badalona: «Ho fem pels nostres fills»
- Òbit Qui era Diogo Jota, el jugador del Liverpool mort en un accident de trànsit a Zamora
- Festivals Cancel·lat el concert de Fito Páez que havia d'inaugurar el festival de Cap Roig
- Mor Michael Madsen, actor de 'Kill Bill' i 'Reservoir Dogs', als 67 anys
- Directius Mor l’exdirector de Port Aventura i Riu Hotels, l’empresari mallorquí Lluís Rullan Colom
- Mor Michael Madsen, actor de 'Kill Bill' i 'Reservoir Dogs', als 67 anys
- Ocupacions d'estiu De provador de platges a tastador de gelats: les ocupacions més singulars de la temporada d'estiu
- Incidències Un transformador que fon fusibles deixa més d’una setmana sense llum unes 160 llars i comerços de Barcelona
- Trama Koldo Ministres amb seient a Ferraz donen per fet una «reestructuració» en el PSOE «no només limitada a Organització»