INFRAESTRUCTURES
L'exconseller Homs relleva Alavedra a Abertis Logística
Un exconseller de Convergència Democràtica de Catalunya en els governs de Jordi Pujol en substitueix un altre al capdavant d'Abertis Logística, filial del grup d'infraestructures Abertis, que té com a socis de referència La Caixa i ACS. Francesc Homs, exresponsable dels comptes de la Generalitat, va ser nomenat ahir president del consell d'administració, càrrec que durant els últims quatre anys ha ocupat Macià Alavedra, que també va ser conseller d'Economia i Finances.
Abertis va destacar ahir que durant l'etapa d'Alavedra al capdavant de la filial logística aquesta empresa ha consolidat el seu procés d'internacionalització, té en marxa nous projectes a Portugal i Xile i gestiona parcs a Barcelona, Àlaba i Sevilla.
Homs és economista. Va ser un destacat diputat del grup de CiU al Congrés, molt vinculat a Miquel Roca i entre el 2001 i el 2003 es va encarregar de la Conselleria d'Economia i Finances.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'
- Minimitzar les conseqüències L’oficina tècnica per coordinar les obres de Rodalies arrencarà a l’octubre
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Nou informa ANAR El ‘bullying’ creix a Espanya a causa del mal ús de la intel·ligència artificial
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols