A LA LOCALITAT DE LANTARÓN
Mor un treballador a Àlaba sepultat per una esllavissada
Un treballador del sector de la construcció ha mort aquest matí al polígon industrial de Lantarón (Àlaba) al ser sepultat per una esllavissada quan estava a l'interior d'una rasa, segons han informat fonts de l'Institut de Salut i Seguretat Laboral (Osalan).
L'accident ha tingut lloc a les onze del matí tocades quan la víctima, Jesús R.P., de 63 anys, estava a l'interior d'una rasa de dos metres i mig de profunditat. Un corriment de terres inesperat ha sepultat aquest treballador i li ha produït la mort per esclafament i asfíxia.
L'empleat mort, oficial de primera, estava en nòmina de l'empresa Excavaciones Sierra Miranda, amb seu a Miranda de Ebro (Burgos), i estava treballant en el moment de l'accident per a la companyia Promociones Antepardo, localitzada al polígon industrial de Lantarón.
- Sancions Possible multa per posar un cartell d’alarma a casa sense tenir el servei contractat: fins a 100.000 euros
- Nova hora La Oreja de Van Gogh ha d’endarrerir la venda d’entrades de la seva gira 2026 amb Amaia Montero i llança un comunicat explicant-ne el motiu
- Reforma horària El final del canvi d’hora obre la porta que Espanya recuperi el seu fus horari natural
- La caòtica presentació de ‘Lux’
- "Espanya té dues grans capitals europees: Madrid i Barcelona"
- Nova data Bad Gyal farà un tercer concert al Palau Sant Jordi de Barcelona
- La indústria de la longevitat Les teràpies cel·lulars antienvelliment desembarquen a Espanya amb tractaments de fins a 10.000 euros
- AJUDA DEL GOVERN ¿Com es poden demanar les ajudes de 10.000 euros al mes per a pacients amb ELA en fase avançada?
- Hàbits culturals Els catalans amb subscripció a plataformes digitals es disparen en tres anys fins al 78%
- Els comptes del 2026 El Govern d’Illa insisteix que l’ordinalitat i la gestió de l’IRPF són «fonamentals» en el nou finançament a l’espera de Montero