ANUNCI AL SALÓ DE L'AUTOMÒBIL DE BARCELONA
Gas Natural i Opel s'alien per impulsar els vehicles ecològics
Gas Natural i General Motors (GM), a través d'Opel, impulsaran junts l'ús del gas com a combustible per a vehicles. El director general de negocis minoristes de la gasística, Josep Moragas, i el director general comercial de GM España, Juan Manuel Lumbreras, van firmar ahir un conveni en aquest sentit destinat a flotes de vehicles lleugers, com els taxis.
Lumbreras va explicar que a Europa ja hi ha 40.000 Opel Zafira i Combo que funcionen amb gas. Moragas va recordar que la quarta part de la flota d'autobusos de Barcelona ja és d'aquest tipus. Van explicar que el gas consumeix el 30% menys que la gasolina i el gasoil i també que emet el 85% menys de partícules i òxids de nitrogen.
Temes:
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se