ADMINISTRACIÓ
Dimiteix el director de Tributs de la Generalitat
Iu Pijoan, director general de Tributs de la Generalitat, ha presentat la renúncia al seu càrrec per dedicar-se a altres tasques professionals, segons van confirmar fonts del Govern català. Pijoan, inspector d'Hisenda de l'Estat, ocupava el càrrec des del març del 2000, quan va ser designat per al càrrec pel llavors conseller d'Economia, Artur Mas. Els diferents titulars de la conselleria, Francesc Homs (CiU) i, amb posterioritat, Antoni Castells (PSC), el van confirmar en el càrrec.
Professor associat de l'àrea de Dret Financer i Tributari de la Universitat Pompeu Fabra, Pijoan ha considerat que havia esgotat una etapa professional i que era el moment de canviar d'aires, segons persones que el coneixen. Així ho ha comunicat en una carta de comiat a diferents profes- sionals del món de l'assessoria
Notícies relacionadesfiscal.
La seva marxa coincideix amb l'inici d'una nova etapa que ha començat amb l'aprovació de l'Agència Tributària de Catalunya. Està previst que el Govern aprovi el nomenament del seu substitut aquest mateix mes.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Museu La vida de Prat de la Riba vista a la seva casa natal
- Amagatalls d’artistes El punt més perfecte de la Torre d’Oristà, segons la gran promesa del folk Ferran Orriols
- Ruta Retorn a la infantesa
- Cata Mayor La gran cuina viatja en carro (de plata)
- Experiències en altura Els millors terrats de BCN per a les tardes d’estiu