Joan Miquel Oliver, el cantautor obsessionat amb la simetria
'Dominical' descobreix i fotografia la Palma íntima de l'exlíder d'Antònia Font
L'oníric imaginari de Joan Miquel Oliver no atén a formalismes, i ho segueix demostrant en el seu primer disc després de la dissolució d'Antònia Font, 'Pegasus'. El compositor confessa que és un maniàtic de la simetria i 'Dominical' juga amb aquesta mateixa obsessió en la maquetació del reportatge. Un article que recorre la seva Mallorca natal, retratant llocs i episodis de la seva vida. El marcià del pop inicia aquest maig la presentació del que és el seu tercer àlbum en solitari.
A més, la revista entrevista Scott Eastwood, el fill de Clint Eastwood, que estrena el film 'El viaje más largo' (en cartellera a partir d'aquest divendres). El protagonista d'aquesta comèdia romàntica admet: "Quan era jove, em volia demostrar a mi mateix que no seria com els paios que cavalquen en el cognom del pare".
Notícies relacionadesEl suplement d'EL PERIÓDICO DE CATALUNYA arriba aquest cap de setmana amb més sorpreses: li llegim la mà a Jose Corbacho, el director de cine, còmic i 'showman', que debuta com a novel·lista amb 'People from Ibiza'. Un llibre escrit a quatre mans amb Juan Cruz, la seva mitja taronja creativa, amb qui relata històries encreuades de vacances amb un nexe comú: el canvi.
'Dominical' els ofereix també un fragment del pròleg del llibre 'Francisco Boix, el fotògraf de Mauthausen', escrit per Javier Cercas. Una obra que ha reeditat RBA, amb material nou i fotografies de Boix, que testifica l'horror que es va viure en aquest camp d'extermini.
- Patrimoni històric Alerta per la contínua demolició d’estacions de ferrocarril centenàries
- SEGURETAT SOCIAL I PENSIONS El Govern manté la ‘retallada’ a les pensions: jubilar-se abans de temps es penalitzarà tot i que s’hagin cotitzat més de 40 anys
- Els excessos de la paternitat Els pares helicòpter aterren a la facultat per protegir els seus fills
- Sistema de salut 70 anys del Vall d’Hebron, el gran hospital públic català
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Crítica de llibres ‘Mentideros de la memoria’, de Gonzalo Celorio: retalls de temps
- Aquests són els millors supermercats per comprar pa, segons l’OCU
- Lluita per la presidència del Barça L’oposició busca enderrocar Laporta mitjançant una complexa unió
- Acte a la Generalitat Illa llança la seva reforma de l’administració pública de la Generalitat amb 50 propostes d’experts
- Declaració Vilaplana afirma al jutjat que Mazón no semblava tenir pressa «per arribar enlloc»
