
¿Hi ha un estil d’hotel típicament barceloní? El recentment inaugurat Antiga Casa Buenavista, després d’una rehabilitació intensa, demostra que sí. Es tracta d’un hotel ‘boutique’ de 43 habitacions, que combina la tradició modernista catalana amb el disseny contemporani de la capital catalana.
Situat a la Ronda de Sant Antoni, a la frontera entre l’Eixample i el Raval, la història d’aquest edifici es remunta al 1918, quan la família Molleví va inaugurar el restaurant familiar Buenavista, que, gràcies a la seva estratègica ubicació i proximitat amb el llavors acabat d’inaugurar Teatre Goya, es va convertir ràpidament en un espai popular.
L’estiu passat, la nova generació de la família Molleví va obrir les portes d’aquest nou hotel, que uneix tradició i modernitat, i respecta el caràcter barceloní dels seus orígens.
Integrat al barri
Notícies relacionadesEn aquest sentit, respon a un nou concepte d’establiment turístic que s’allunya de la proposta impersonal hotelera per ser pròxim amb el públic, respectuós amb el barri i inclusiu amb tota mena de clients. Per això, la família Molleví ha volgut que l’edifici no només s’hagi dissenyat amb un profund respecte a la tradició modernista i l’estil de vida de Barcelona, sinó que, a més, el projecte s’ha recolzat en col·laboradors locals.
Per la història de la família, el restaurant té un paper clau. Manté l’essència original de la popular Casa de Comidas per oferir, un segle després, una cuina fresca de mercat amb un marcat caràcter local i a la qual no falten els esmorzars gurmet, les tapes clàssiques i els plats tradicionals de cullera i forquilla o a la brasa.
- Responsables de 19.000 menors Drets Socials cessa la directora general i el subdirector d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (DGAIA)
- Pòdcast a Youtube José Elías, sobre el gran problema dels joves: «O espavilen o vindrà…»
- Previsió del Meteocat Set comarques, inclosa la de Barcelona, en avís groc per la intensitat de pluges previstes per a aquest dimarts
- Amanda Hughes: "No hi ha cap altre lloc com Barcelona"
- Un avi admet haver abusat repetidament de la seva neta durant anys
- Cosmètica, farmàcia i maquinària, punts crítics en la guerra comercial
- Pacte amb ERC i Comuns El Govern aprovarà un suplement de crèdit de 2.100 milions per garantir-se l'estabilitat sense pressupostos
- Serveis públics L'empresa FCC reclama 1,5 milions a l'Ajuntament de Tarragona pel servei de neteja de l'any 2023
- Via lliure per a ‘El odio’ Un jutjat de Barcelona denega la suspensió provisional de la publicació del llibre sobre José Bretón
- Responsables de 19.000 menors Drets Socials cessa la directora general i el subdirector d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (DGAIA)