Esport
Més de 1.300 persones participen en la Cursa Solidària de Reis de Cornellà
L’esdeveniment va aconseguir un rècord de recaptació amb 8.507 euros, que es destinaran a la fundació Tots Som de Cor
Diumenge passat, 8 de gener, va tenir lloc la 8a Cursa Solidària de Reis a Cornellà (Baix Llobregat), organitzada per l’entitat Corresolidaris amb el suport de l’Ajuntament de Cornellà.
Va ser tot un èxit de participació amb 1.350 participants que van voler començar l’any amb la tradicional cursa nadalenca. Des de l’ajuntament destaquen que aquesta cursa té un vessant 100% solidari.
D’una banda, la recaptació econòmica, que aquest any ha arribat a la xifra de 8.507,20 euros, anirà destinada a la fundació Tots Som de Cor, que desenvolupa la seva activitat amb alumnes amb necessitats especials en la seva educació.
De l’altra, l’esdeveniment també va recollir unes 800 joguines per a famílies desfavorides, que s’entregaran a la Creu Roja de Cornellà, entitat que s’encarregarà de distribuir-les.
Un altre dels objectius solidaris de la cursa és la recaptació de fons per a projectes solidaris, a través, per exemple, de la venda de samarretes ‘corresolidaris’, de les quals en aquesta edició se’n van vendre unes 200.
Llegeix totes les notícies de Cornellà a EL PERIÓDICO Cornellà
- Patrimoni històric Alerta per la contínua demolició d’estacions de ferrocarril centenàries
- Els excessos de la paternitat Els pares helicòpter aterren a la facultat per protegir els seus fills
- Sistema de salut 70 anys del Vall d’Hebron, el gran hospital públic català
- La gestió de la dana Mazón va veure vídeos de les inundacions a El Ventorro i ara sospesa dimitir
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Aquests són els millors supermercats per comprar pa, segons l’OCU
- Lluita per la presidència del Barça L’oposició busca enderrocar Laporta mitjançant una complexa unió
- Acte a la Generalitat Illa llança la seva reforma de l’administració pública de la Generalitat amb 50 propostes d’experts
- Declaració Vilaplana afirma al jutjat que Mazón no semblava tenir pressa «per arribar enlloc»
- Nova cita cultural Òmnium Cultural s’alia amb l’IEC per transformar la Nit de Santa Llúcia en l’equivalent literari dels Premis Gaudí
