Violència en el futbol
La CD Castelló denuncia agressions «amb bats i pals» als seus aficionats en la seva arribada a Cornellà
Aquests actes van acabar amb una única persona ferida lleu, que no va voler presentar denúncia
Els dos equips han emès comunicats condemnant aquests actes violents
El CD Castelló va denunciar aquest diumenge 24 de setembre que els seus aficionats van ser agredits en la seva arribada a Cornellà (Baix Llobregat), on es van enfrontar a la UE Cornellà.
En un comunicat, el CD Castelló relata que un grup d’encaputxats «ha esperat els autobusos de la nostra afició desplaçats al partit d’avui amb bats i pals». Així, l’equip castellonenc assevera que dins dels autobusos «hi havia famílies amb nens i nenes que han quedat terroritzades després de l’ocorregut».
Des dels Mossos d’Esquadra expliquen que aquests incidents es van produir abans del partit que va enfrontar els dos equips als voltants entre el centre comercial Splau i l’estadi de l’RCD Espanyol, on la UE Cornellà disputa els seus partits com a local aquesta temporada.
🔴#ultimahora🔴👊👊 ULTRAS DEL CORNELLA ATACAN A LOS ULTRAS DEL CASTELLON @ue_cornella
— FORO MDM (@elforomdm) 25 de septiembre de 2022
@cdcastellon
mas en: https://t.co/F7I71D2gvV pic.twitter.com/IFjp0kHchi
Des de la policia catalana expliquen també que aquests actes van acabar amb una única persona ferida lleu i que aquesta no va voler presentar denúncia. Així, el partit es va poder disputar sense incidents, tot i que els Mossos van realitzar un acompanyament als aficionats del CD Castelló a la sortida de l’estadi «per evitar nous incidents».
Condemna dels dos clubs
Els dos equips han emès comunicats condemnant aquests actes violents. «Al CD Castelló li sembla vergonyós i lamentable que aquests actes passin el dia d’avui en el món del futbol i vol mostrar la seva total repulsa», remarca el text de l’equip valencià.
«Davant els fets esdevinguts durant la tarda d’aquest diumenge als voltants de l’RCDE Stadium, la UE Cornellà condemna rotundament els incidents produïts entre aficionats», remarca per la seva banda el text emès pel conjunt del Baix Llobregat.
Notícies relacionadesA més, la Unió Esportiva Cornellà, «en cas de confirmar vinculació directa d’aficionats del club», ha assenyalat que prendrà mesures de suspensió o expulsió «per a tots els implicats».
Llegeix totes les notícies de Cornellà a EL PERIÓDICO Cornellà
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- Trump no beu però té "personalitat d’alcohòlic"
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Una nova guerra dels dos grans Florentino i Laporta se les tenen
- LA TEMPORADA BLANC-I-BLAVA Garagarza reapareix a la ciutat esportiva de l’Espanyol després de l’infart
- igualtat de gènere Dones en Joc impulsa el paper de la dona en el món de l’esport
- Un Punter demolidor salva la ratxa en la tercera pròrroga
- Gerard Esteva, president de la UFEC: "La falta d’inversió està extingint les entitats esportives sense ànim de lucre"
