Violència en el futbol
La CD Castelló denuncia agressions «amb bats i pals» als seus aficionats en la seva arribada a Cornellà
Aquests actes van acabar amb una única persona ferida lleu, que no va voler presentar denúncia
Els dos equips han emès comunicats condemnant aquests actes violents

El CD Castelló va denunciar aquest diumenge 24 de setembre que els seus aficionats van ser agredits en la seva arribada a Cornellà (Baix Llobregat), on es van enfrontar a la UE Cornellà.
En un comunicat, el CD Castelló relata que un grup d’encaputxats «ha esperat els autobusos de la nostra afició desplaçats al partit d’avui amb bats i pals». Així, l’equip castellonenc assevera que dins dels autobusos «hi havia famílies amb nens i nenes que han quedat terroritzades després de l’ocorregut».
Des dels Mossos d’Esquadra expliquen que aquests incidents es van produir abans del partit que va enfrontar els dos equips als voltants entre el centre comercial Splau i l’estadi de l’RCD Espanyol, on la UE Cornellà disputa els seus partits com a local aquesta temporada.
🔴#ultimahora🔴👊👊 ULTRAS DEL CORNELLA ATACAN A LOS ULTRAS DEL CASTELLON @ue_cornella
— FORO MDM (@elforomdm) 25 de septiembre de 2022
@cdcastellon
mas en: https://t.co/F7I71D2gvV pic.twitter.com/IFjp0kHchi
Des de la policia catalana expliquen també que aquests actes van acabar amb una única persona ferida lleu i que aquesta no va voler presentar denúncia. Així, el partit es va poder disputar sense incidents, tot i que els Mossos van realitzar un acompanyament als aficionats del CD Castelló a la sortida de l’estadi «per evitar nous incidents».
Condemna dels dos clubs
Els dos equips han emès comunicats condemnant aquests actes violents. «Al CD Castelló li sembla vergonyós i lamentable que aquests actes passin el dia d’avui en el món del futbol i vol mostrar la seva total repulsa», remarca el text de l’equip valencià.
«Davant els fets esdevinguts durant la tarda d’aquest diumenge als voltants de l’RCDE Stadium, la UE Cornellà condemna rotundament els incidents produïts entre aficionats», remarca per la seva banda el text emès pel conjunt del Baix Llobregat.
Notícies relacionadesA més, la Unió Esportiva Cornellà, «en cas de confirmar vinculació directa d’aficionats del club», ha assenyalat que prendrà mesures de suspensió o expulsió «per a tots els implicats».
Llegeix totes les notícies de Cornellà a EL PERIÓDICO Cornellà
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Iniciativa. Proposta des de l’alcaldia Collboni demana a 31 alcaldes suport a la llengua
- Cas Koldo L’UCO demana a Interior que l’informi de les visites a Cerdán a la presó
- Esmorzar de ‘Faro de Vigo’ i EL PERIÓDICO Illa: "No volem privilegis, amb la nostra proposta tots guanyen"
- Alcalde de Vigo Caballero: "Amb Illa veig Catalunya i veig Espanya"
- El president demana un debat "racional" sobre finançament