FOC AL BAIX LLOBREGAT
Els Bombers extingeixen l'incendi d'una vivenda a Cornellà de Llobregat
Va cremar el menjador i el fum va afectar tot l'immoble

zentauroepp38222323 barcelona 28 04 2017 cursa de bombers del pr ximo 7 de mayo190114170425 /
Els Bombers van extingir l’incendi d’una vivenda a Cornellà de Llobregat després que a les 19:18 hores de diumenge passat 13 de gener rebessin l’avís d’un foc a la primera planta d’un edifici al carrer de Murillo de la localitat del Baix Llobregat.
A causa de l’incendi, va cremar el menjador del pis i el fum va afectar tot l’immoble. El Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) va atendre quatre persones per inhalació de fum, una de les quals va ser evacuada en estat menys greu a l’hospital de Sant Joan Despí Moisès Broggi i les altres tres al CUAP Sant Ildefons.
Fins a sis dotacions
Notícies relacionadesDurant l’extinció es van confinar alguns veïns i d’altres es van autoevacuar. Els Bombers de la Generalitat van activar sis dotacions per apagar el foc.
Més notícies de Cornellà en l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Dol a Hollywood Adeu a Redford, llegenda progressista
- Exposició El duel ‘Leonardo vs. Michelangelo’, en experiència immersiva
- Mobilitat La futura llei del taxi preveu erradicar les VTC urbanes a Barcelona
- Educació La Fundació Bofill proposa un pla per millorar la comprensió lectora
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Pròxim Orient Les mesures de la Comissió Europea contra Israel només afectaran un terç de les importacions
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Cinema ‘Sirat’, d’Oliver Laxe, representarà Espanya als Oscars 2026