DEL 5-N AL 14-G
Cornellà acull una exposició sobre la relació entre el futbol i els dibuixants
'Gols de tinta. Futbol i vinyetes a Catalunya des de 1895 fins avui' relata la història del futbol català a través de la mirada de dibuixants, il·lustradors i humoristes
El Museu Palau Mercader de Cornellà de Llobregat acollirà del 5 de novembre al 14 de gener de 2018 l'exposició 'Gols de tinta. Futbol i vinyetes a Catalunya des de 1895 fins avui', una mostra que relata la història del futbol català a través de la mirada de dibuixants, il·lustradors i humoristes com Castanys, Opisso, Cesc, Perich o Kap.
L'exposició presenta originals i reproduccions impreses en diaris i revistes de diferents èpoques i reuneix objectes del món del futbol com joguines, material esportiu i trofeus, segons va informar la Diputació divendres passat en un comunicat.
Notícies relacionadesLa mostra, organitzada conjuntament per la Diputació de Barcelona, el Museu de l'Hospitalet i el Museu de Granollers, dona a conèixer la importància de l'humor gràfic, la il·lustració i el còmic vinculats al món del futbol.
Més notícies de Cornellà a l'edició local d'EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- Justícia Elogi del dret en temps de desordre
- Mort digna La Fiscalia no veu delicte en l’actuació dels membres del comitè d’eutanàsia de Noelia
- Xarxes socials ‘Happy slapping’, el perillós repte d’agredir menors per ‘likes’: "Multiplica la humiliació per a la víctima"
- Art Com visitar gratis el Museu Picasso de Barcelona amb visita guiada inclosa
- Montsià Mor un treballador de manteniment de camins a Ulldecona (Tarragona) en caure per un desnivell
