DEL 5-N AL 14-G
Cornellà acull una exposició sobre la relació entre el futbol i els dibuixants
'Gols de tinta. Futbol i vinyetes a Catalunya des de 1895 fins avui' relata la història del futbol català a través de la mirada de dibuixants, il·lustradors i humoristes
El Museu Palau Mercader de Cornellà de Llobregat acollirà del 5 de novembre al 14 de gener de 2018 l'exposició 'Gols de tinta. Futbol i vinyetes a Catalunya des de 1895 fins avui', una mostra que relata la història del futbol català a través de la mirada de dibuixants, il·lustradors i humoristes com Castanys, Opisso, Cesc, Perich o Kap.
L'exposició presenta originals i reproduccions impreses en diaris i revistes de diferents èpoques i reuneix objectes del món del futbol com joguines, material esportiu i trofeus, segons va informar la Diputació divendres passat en un comunicat.
Notícies relacionadesLa mostra, organitzada conjuntament per la Diputació de Barcelona, el Museu de l'Hospitalet i el Museu de Granollers, dona a conèixer la importància de l'humor gràfic, la il·lustració i el còmic vinculats al món del futbol.
Més notícies de Cornellà a l'edició local d'EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- Famosos La nova casa de Lamine Yamal, antiga llar de Piqué i Shakira, va baixar 3 milions de preu: aquest és el motiu
- La plaça de la Revolució recull els mobles
- A partir de dilluns La CCMA rectifica i recupera les marques històriques de TV3 i Catalunya Ràdio
- Comunicació Investigats nou directius de TV3 i Catalunya Ràdio per presumptes sobresous
- Seguretat BCN triplicarà les seves càmeres de videovigilància d’aquí al 2027
- Mobilitat BCN crea un observatori de la moto per reduir un 30% els accidents
- MEDI AMBIENT El fiscal demana quatre anys per a un cap de la incineradora
- Contracte Quatre empreses pugnaran per retirar l’amiant de Badia del Vallès
- Afterwork d’EL PERIÓDICO L’Hospitalet es reivindica com a motor econòmic en el seu centenari
