DEL 5-N AL 14-G
Cornellà acull una exposició sobre la relació entre el futbol i els dibuixants
'Gols de tinta. Futbol i vinyetes a Catalunya des de 1895 fins avui' relata la història del futbol català a través de la mirada de dibuixants, il·lustradors i humoristes
El Museu Palau Mercader de Cornellà de Llobregat acollirà del 5 de novembre al 14 de gener de 2018 l'exposició 'Gols de tinta. Futbol i vinyetes a Catalunya des de 1895 fins avui', una mostra que relata la història del futbol català a través de la mirada de dibuixants, il·lustradors i humoristes com Castanys, Opisso, Cesc, Perich o Kap.
L'exposició presenta originals i reproduccions impreses en diaris i revistes de diferents èpoques i reuneix objectes del món del futbol com joguines, material esportiu i trofeus, segons va informar la Diputació divendres passat en un comunicat.
Notícies relacionadesLa mostra, organitzada conjuntament per la Diputació de Barcelona, el Museu de l'Hospitalet i el Museu de Granollers, dona a conèixer la importància de l'humor gràfic, la il·lustració i el còmic vinculats al món del futbol.
Més notícies de Cornellà a l'edició local d'EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Per unanimitat Barcelona retira la medalla d'honor al mèrit a Rosa Peral
- Administració pública Un tribunal anul·la l’elecció d’un alt càrrec per mèrits sobrevalorats
- La prima negativa de l’opa al Sabadell cau a la meitat
- Els premis Barceloní i Barcelonina de l’Any obren les festes de la Mercè
- La festa major de Barcelona Una capital que es reivindica "viva"
- Petons, nervis i la cita més críptica de Julio Camba
- Javier Moll. President de Prensa Ibérica "Representen l’amor per la ciutat"
- Jaume Collboni. Alcalde de Barcelona "Esteu fent militància per Barcelona"