Doctor Funkenstein, Panebianco Cuban Trio, havaneres i Zetzània coincideixen a les Nits d'Estiu de Cornellà

Quatre propostes ben diferents en el segon cap de setmana del certamen

Actuació de Doctor Funkenstein el 2009 a la sala Bikini de Barcelona. / periodico

1
Es llegeix en minuts
J. S. / Cornellà de Llobregat

LesNits d'EstiusegueixenrefrescanteljuliolalCornellàamb la voluntat d'aprofitar també elsespais públicsde la ciutat--Parc de Can Mercader,Castell de Cornellà-- en un moment en què ve de gust especialment estar a la intempèrie. Aquesta és la vocació de la proposta impulsada des del 1997 per l'ajuntament amb col·laboració de diverses entitats de la ciutat, que té caràcter gratuït.

Aquest cap de setmana, la programació permet degustar quatre propostes musicals ben diferents. Aquest divendres dia 12, a l'Orfeó Catalònia, actua elPanebieanco Cuban Trio, amb composicions que comprenen des de la cançó pop fins a la dansa i el teatre.

Paral·lelament, al Parc de Can Mercader, tindrà lloc el concert deDoctor Funkenstein, que porta deu anys fent ballar el públic amb versions d'autors consagrats de la música funky.

El dissabte 13, un clàssic d'aquestes dates a Cornellà, les tradicionals havaneres amb cremat amb el grupMorralla.

I finalment, diumenge, en aquest cas als jardins del Museu Agbar de les Aigües, el grup vocal cornellenc Zetzàniapresentarà 'Black Grooves', un repertori de jazz i 'gospel' contemporanis.

Notícies relacionades

Llegiu més informacions de Cornellà a l'edició local