Ramoncín: "No puc entendre que no es vulgui sentir el que pensen 7,2 milions de catalans"
El cantant madrileny recolza la consulta pel dret a decidir i participarà el 31 de gener en un acte a Cornellà

Ramoncín, en una foto feta aquest estiu. /
El cantantRamoncínha fet públic el seu suport a laconsulta pel dret a decidira Catalunya argumentant que no pot entendre que ciutadans, el Govern espanyol i partits polítics "no vulguin saber el que pensen7.200.000 ciutadans aCatalunya".
El cantant madrileny va expressar en una entrevista a l'espai 'El Suplement' de Catalunya Informació el seu suport a la consulta pel dret a decidir. "No és fàcil imaginar que hi hagi ciutadans --referint-se al Govern central i als principals partits polítics--, que no vulguin saber el que pensen 7.200.000 ciutadans a Catalunya". No ho puc entendre", sentencia.
L'intèrpret participarà dijous que ve, 31 de gener, en un acte de suport a la consulta aCornellà de Llobregat convocat per l'Assemblea Nacional Catalana (ANC).
Notícies relacionadesPer Ramoncín, poder desenvolupar el que diu la declaració sobiranista seria "un primer pas per aclarir la situació imillorarlesrelacionsCatalunya-Espanya". "S'ha d'arribar a un acord i fer als ciutadans una pregunta clara, que no sigui ambigua, aquest és el camí raonable", va dir.
En aquella conversa, Ramoncín també es va defensar de les acusacionsque el vinculen a la trama decorrupciói malversació de fons en el marc de la Societat General d'Autors i Editors (SGAE).
- Sentència del TSJC Condemnen la Sagrada Família per acomiadar una treballadora l’endemà de deixar d’estar blindada per tenir un fill
- Préstecs Emancipació Illa llança una línia de crèdits sense interessos per ajudar els joves a pagar l’entrada del seu primer habitatge
- Repàs a 10 alcaldes de l’àrea de Barcelona en l’equador del mandat
- Infraestructura 45 anys esperant el pont del Baricentro
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Perills del mosquit tigre: malalties que transmet i per això has d’avisar si et pica
- Resposta dels conservadors El PP lamenta que Sánchez opti per una "agonia lenta" i rebutja la censura: "Arribarem a la Moncloa d'una manera molt més neta"
- Compareixença a Ferraz Sánchez admet que ha perdut la majoria social i resistirà fins al 2027: "Lliurar el país al PP i Vox seria una irresponsabilitat"
- Perfil Montse Mínguez, els ulls de Salvador Illa a l'equip interí del PSOE després del cas Santos Cerdán
- Preinscripció escolar a Catalunya El 91,5% dels alumnes d'I3 i el 89,6% dels de 1r d'ESO han estat admesos al centre públic demanat en primera opció