Cercador
Aquests són els 97 municipis catalans amb més places d’hotel i de pisos turístics: mapa i llista
Barcelona, Salou i Lloret es col·loquen al capdavant del rànquing de l’‘Atles de contribució municipal del turisme’ d’Exceltur sobre la xifra d’allotjaments turístics a Catalunya
Aquests són els 100 municipis espanyols amb més places d’hotel i de pisos turístics: mapa i llista
Aquests són els 100 municipis costaners amb més places d’hotel i de pisos turístics a Espanya: llista

.
El destí Catalunya, un dels preferits dels turistes internacionals que visiten Espanya, però també favorit de molts dels viatgers nacionals que passen les vacances al mateix país, té un líder clar referent a l’oferta de places turístiques: la ciutat de Barcelona, on persisteix la moratòria per obrir nous establiments hotelers a determinades zones del municipi (la polèmica moratòria fixada per l’anterior alcaldessa, Ada Colau) i en la qual els apartaments turístics estan en el punt de mira de l’actual primer edil, Jaume Collboni.
A la capital, la segueixen, segons l’‘Atles de contribució municipal del turisme’ d’Exceltur, dues de les localitats costaneres més populars: Salou (al Tarragonès) i Lloret de Mar (a la Selva), famoses totes dues per la seva oferta lúdica i el seu model de sol i platja. El ‘top cinc’ el completen Torroella de Montgrí (Baix Empordà) i Cambrils (Baix Camp), més vinculats, en aquests casos, al turisme familiar.
El primer municipi d’interior que apareix a la llista és Naut Aran, la població pirinenca en la qual s’ubica l’estació d’esquí de Baqueira Beret. És un discret 21 lloc discret, després del domini absolut de les poblacions de la Costa Brava, de la costa central de Barcelona i de la Costa Daurada tarragonina. Destaca també el lloc número 30 que ocupa l’Hospitalet de Llobregat, una ciutat que sense ser una destinació turística en si mateixa, compta amb una àmplia oferta hotelera, per la seva proximitat a la capital catalana.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
Barcelona Salou Lloret de Mar Hotels Apartaments turístics Província de Tarragona Platges Ocupació Turisme
- Drets laborals Renúncies per venjança: la tendència que més temen les empreses
- Pablo Gil, economista: "Això és el que has de fer per invertir si guanyes 1.000 euros al mes"
- Cas Koldo L’Anaís, la «model» que va intentar amagar un disc dur d’Ábalos a la Guàrdia Civil: «Som amics. Amistat pura i dura»
- "Posa’t faldilla i et posaré un 7"
- Educació a Catalunya Els campus d'estiu universitaris per a estudiants d'ESO es multipliquen a Catalunya
- 5.000 milions d’inversió Espanya proposa Mora la Nova per acollir una de les gigafactories europees d’intel·ligència artificial
- EL PRIMER FITXATGE Joan Garcia, després d’entrar en l’univers del Barça fins al 2031: «Tenia moltíssimes ganes que arribés aquest dia»
- Corrupció La UCO entra a Ferraz per agafar l'email de Santos Cerdán
- Alejandro Sanz i Ivet Playà: no és amor, és poder
- Justícia europea L’opinió de l’Advocat General sobre la retirada de la immunitat europarlamentària a Puigdemont s’ajorna sine die