La marca de roba infantil Okaïdi obrirà una vintena de botigues a 10 ciutats catalanes

IdKids

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

En cosa de només tres o quatre mesos, la marca de roba infantil Okaïdi passarà a tenir entre 20 i 25 botigues noves a Catalunya. Ho farà gràcies a un acord amb el grup Talaman, que ha decidit convertir 14 de les seves botigues Canada House (una altra marca del mateix sector) en locals Okaïdi, que gestionarà com a franquícies. En paral·lel, el màxim responsable d’aquesta marca, IdKids, obrirà entre cinc i 10 nous establiments, cosa que implica, en conjunt, accelerar l’objectiu de «consolidar-se com una de les empreses referents en moda infantil al territori català».

D’acord amb un comunicat, la primera d’aquestes obertures es donarà aquest juliol a Igualada. A continuació apujaran les persianes de dos locals a Barcelona (a Sant Gervasi i Collblanc) i, després, altres tants a Vilafranca del Penedès, Sabadell, Sant Cugat i Mollet. El pla és posar en marxa dues botigues més als barris de Sant Andreu i Calvet de Barcelona, i després, les últimes, a Calella, Blanes, Palamós i Figueres, així com una última a Palma de Mallorca.

«Després de duplicar el benefici d’explotació o ebitda el 2022 respecte al 2021 i una primera part de l’any, el 2023 es presenta excel·lent obtenint un creixement del 15% en els pròxims 12 mesos», analitza en aquest mateix text el director general d’IdKids a Espanya, Sergi Brunet. «L’obertura de més de 20 punts de venda consolida rotundament la presència i l’èxit de la marca en el mercat espanyol», afegeix.

Notícies relacionades

Okaïdi tindrà, quan acabi aquesta estratègia expansiva, 70 establiments a Espanya i Portugal, majorment concentrats entre les províncies de Barcelona, Madrid, Gran Canària, Saragossa i Girona. En conjunt, la marca dona feina a 3.000 persones i és present en 51 països amb 890 botigues.

Quant a Canada House, segons el portal especialitzat ‘Moda.es’ el pla del grup Talaman és tancar totes les seves botigues i que algunes es converteixin en franquícies Okaïdi i d’altres, en locals OVS. «L’objectiu del canvi d’estratègia és centrar-se en la rendibilitat i apostar per un model amb menys risc», assegura aquest mitjà.

Temes:

Moda