COMBUSTIBLES

Cepsa aviva la guerra de preus amb descomptes exprés a les seves 1.500 gasolineres

La petroliera respon a les rebaixes de Repsol ampliant els seus descomptes a 10 cèntims per litre fins al desembre per a conductors particulars i per a professionals

Cepsa aviva la guerra de preus amb descomptes exprés a les seves 1.500 gasolineres

CEPSA

2
Es llegeix en minuts
David Page

Cepsa respon a l’ofensiva comercial de Repsol i aviva la guerra comercial a les gasolineres. La companyia ha decidit llançar descomptes exprés i ampliar fins al desembre les rebaixes fins als 10 cèntims d’euro per litre de combustible per als clients dels seus programes de fidelització, Cepsa Gow (per a particulars) i Starresa (per a professionals del transport).

Cepsa s’havia resistit fins ara a millorar els descomptes que aplicava (d’entre 5 i 6 cèntims per litre) i s’havia centrat a reforçar la seva estratègia amb un sistema d’aliances amb 40 companyies (El Corte Inglés, Amazon, Ikea, Mediamarkt, Ouigo, Fnac, Telepizza...) per complementar els seus propis descomptes directes amb rebaixes addicionals per les compres en aquestes empreses associades.

La nova promoció, vigent des d’avui i fins al 30 de novembre, és aplicable en qualsevol tipus de combustible (gasolines, gasoils i GLP) i està disponible a les 1.500 estacions de servei que componen la xarxa de Cepsa a Espanya. Els usuaris dels dos programes de fidelització del grup accediran a les rebaixes de 10 cèntims i els nous usuaris que s’inscriguin ara rebran un descompte extra de 10 euros com a benvinguda.

Aquesta mateixa setmana Cepsa i Endesa van anunciar l’ampliació de la seva aliança per impulsar junts el gran negoci de recàrrega de cotxes elèctrics i per desafiar els seus grans rivals com Iberdrola i Repsol en el desenvolupament de la mobilitat elèctrica. Elèctrica i petroliera han llançat una oferta conjunta per sumar les seves respectives xarxes de punts de recàrrega –fent-les compatibles, però mantenint-les independents– i per oferir descomptes creuats als clients dels dos grups.

El cop de Repsol

Notícies relacionades

Repsol ha sacsejat el sector de les gasolineres amb nous descomptes en els últims mesos. La petroliera, la més gran del mercat espanyol, va llançar una ofensiva comercial duplicant fins a final d’any els descomptes que aplica a la xarxa d’estacions de servei i assolint rebaixes de fins a 40 cèntims per litre.

Repsol va revolucionar l’abril passat la seva estratègia de descomptes, retirant les rebaixes generalitzades de 10 cèntims per litre que mantenien des de principis d’any (després del final del descompte obligatori de 20 cèntims del Govern) i llançant una nova gamma d’estalvis especials i creixents per als clients que tenen contractats altres serveis energètics del grup, com la llum, el gas, calefacció, mobilitat elèctrica i autoconsum solar. La companyia aplica ara rebaixes d’entre 10 i 40 cèntims per litre de carburant i de fins al 100% en recàrregues de vehicles elèctrics per als usuaris del sistema de pagament de la companyia Waylet i en funció de quins altres serveis energètics té contractat cada conductor.

Temes:

Repsol CEPSA