Torna Hyatt Regency Hesperia Madrid
L’hotel de cinc estrelles reactiva les reserves i reobrirà portes el pròxim 14 de maig

Hyatt Regency Hesperia Madrid torna a afegir-se a l’oferta hotelera de luxe de la capital. L’avenç de la campanya de vacunació ha animat Hesperia World, la gestora hotelera del Grup Inversor Hesperia (GIHSA), a reobrir l’hotel de cinc estrelles a partir del pròxim 14 de maig i amb la màxima prioritat de garantir la seguretat i el benestar dels hostes i empleats.
En aquesta nova etapa se sumarà el desembarcament del prestigiós ‘steakhouse’ Leña, del Grup Dani García, que completarà l’extensa oferta gastronòmica de l’hotel i que arriba a Madrid per convertir-se en un nou referent de la restauració a la ciutat. Respecte al restaurant Santceloni, una vegada realitzades les adequacions pertinents, serà ressituat a l’atri de la planta ‘lobby’ de l’hotel, mantenint tota l’essència que el va convertir en un restaurant de referència de la mà de Santi Santamaría.
La reobertura del Hyatt Regency Hesperia Madrid, ubicat a l’emblemàtic Paseo de la Castellana, marca un pas important per a la recuperació de l’activitat normal de l’hotelera després de l’aturada obligada per la crisi sanitària, així com un impuls decidit de GIHSA al sector turístic de Madrid. Tal com explica el CEO de GIHSA, Jordi Ferrer, «tot i que continuem actuant amb la més gran de les prudències, l’avenç de la campanya de vacunació ens permet mirar al futur amb un nou optimisme, confiem a poder anar reactivant a poc a poc el negoci». Per la seva banda, el director general de negoci del grup, Gonzalo Alcaraz, assenyala que «ens fa especial il·lusió tornar a generar experiències úniques als nostres clients i posar el nostre gra de sorra en la recuperació del sector hoteler de luxe de la capital. A més, estem convençuts que Leña es convertirà en un element clau en els plans d’oci a Madrid».
L’hotel d’Hesperia es va convertir en el primer a operar amb la marca Hyatt Regency a Espanya a finals del 2019, després d’una remodelació completa i una inversió de 10 milions d’euros per part de l’hotelera. El disseny del projecte es va inspirar en la famosa obra de Velázquez ‘Las Meninas’, que impregna els espais comuns de l’hotel i transporta els clients a l’ambient del Madrid del Segle d’Or. Hyatt Regency Hesperia Madrid compta amb 169 habitacions, de les quals 33 són suites amb vista al Paseo de la Castellana. A més, les suites de l’últim pis disposen de terrasses enjardinades i jacuzzis privats, on els hostes poden disfrutar de serveis exclusius.
La seguretat, prioritat absoluta
Notícies relacionadesGuiat pel seu propòsit de cura, el Compromís global de cura i neteja de diversos nivells de Hyatt millora encara més el protocol operatiu i els recursos entorn de la seguretat i tranquil·litat dels empleats i hostes. El Compromís global de cura i neteja de Hyatt es basa en els rigorosos protocols de seguretat i neteja existents. El compromís inclou un procés internacional d’acreditació de neteja i capacitació, un líder o equip capacitat en Higiene i Benestar a l’hotel i un panel multifuncional d’assessors mèdics i de la indústria hotelera de confiança.
Compartir l’article
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- Ciutats amigues Tarragona s'agermanarà amb Voiron (França) aquestes festes de Santa Tecla amb el licor Chartreuse com a símbol d'unió
- Proposta del Govern La futura Llei del Taxi preveu eradicar les VTC urbanes a Barcelona i reservar aquest servei només al taxi
- Seguretat viària Més de 70.000 catalans estan en llista d'espera per examinar-se de la prova pràctica del carnet de conduir
- Pàrquing lliure Aparcar gratis a Barcelona: on estacionar sense pagar i sense multes
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."