Hawkers llança el Netflix de les lents de contacte

lentillas
Hawkers, companyia líder del sector de les ulleres de sol i òptica, acaba de llançar al mercat espanyol un disruptor model de subscripció ‘online’ de lents de contacte d’ús diari amb entrega a domicili. Un format flexible, que permet a l’usuari rebre de forma regular la seva comanda, adaptar i modificar en cada moment la seva subscripció en funció de les seves necessitats.
Amb aquest llançament Hawkers va assenyalar que s’adapta als hàbits de consum dels clients de Hawkers, i cobreix una clara demanda de lents de contacte en el format de subscripció. Aquest model es basa en tres pilars fonamentals per a la marca: qualitat, preu i conveniència. Va indicar que la qualitat és el principal pilar del projecte, cosa que garanteix al màxim confort i tranquil·litat per al consumidor; el preu, «com en tots els productes que comercialitza Hawkers», busca crear una relació a llarg termini amb el consumidor, oferir un accés assequible al producte, amb els nivells màxims de qualitat i servei que caracteritzen la companyia; la conveniència, s’entrega puntualment el producte al lloc triat i en els terminis definits per cadascun dels clients, que es despreocupen per complet d’haver de comprar el producte als punts de venda tradicionals.
Hawkers va destacar que ha apostat novament per la qualitat amb un producte fabricat a Europa per un soci global amb més de 40 anys d’experiència en la fabricació de lents de contacte, que compta amb els estàndards de qualitat més exigents i totes les certificacions necessàries i actualitzades de la Unió Europea.
Les lents de contacte diàries de Hawkers, disponibles tant per a persones amb miopia com amb hipermetropia, estan fabricades amb un hidrogel de silicona d’alt rendiment (Somofilcon A) que permet un alt nivell de permeabilitat a l’oxigen. També incorporen tecnologia AquaGen per garantir el manteniment de la humitat més temps, dos aspectes essencials per mantenir una visió saludable el major nombre d’hores possible, un dels aspectes diferencials per als usuaris de lent de contacte a l’hora de buscar la millor solució.
Com ja va fer al 2013 amb el llançament de la seva marca d’ulleres de sol, Hawkers ha apostat per l’optimització de la cadena de subministrament i ha eliminat la intermediació per aconseguir competitivitat en el preu. El cost per cada caixa de 30 lents de contacte es redueix a 12,50 euros, menys d’un euro al dia, amb què es rebaixa un terç el preu davant el model de venda tradicional de lents de contacte, que impliquen múltiples mitjancers i que encareixen el producte fins als 18-20 euros. Hawkers tanca així el cercle de la seva oferta de productes al sector de l’òptica juntament amb ulleres graduades, lents Blue Blocking i ara les lents de contacte, que se sumen a les tradicionals ulleres de sol.
Notícies relacionadesHawkers optimitza i fa eficient la plataforma adquirida de Loopas incorporant-la a la seva capacitat logística omnicanal i de distribució ampliada amb la seva expansió de les seves òptiques a peu de carrer per garantir addicionalment la qualitat en el servei a tots els seus clients.
Segons la direcció de Hawkers, «després de la revolució de les ulleres de sol, i d’haver testat amb èxit el model ‘retail’ sol-òptica integrat amb la nostra plataforma ‘online’, el nostre següent gran objectiu és revolucionar el sector òptic. I ara amb l’adquisició de Loopas, llançant el nostre primer model de subscripció ‘online’ de lents de contacte, tornem a fer un gran pas consolidant la companyia com la principal referència ‘direct-to-consumer’ del sector a Europa».
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- De la Generalitat a Golden Hotels Aragonès renuncia al sou d’expresident i dirigirà l’empresa familiar d’hotels
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- SUCCESSOS Multades tres empreses de busos per l’accident mortal de França
- La crisi habitacional El Pla Estatal de Vivenda triplicarà la inversió fins als 7.000 milions
- Projeccions econòmiques El Govern i el Banc d’Espanya eleven la previsió de creixement
- Cita empresarial Barcelona Global reuneix 1.500 professionals de 90 nacionalitats
- Farmacèutiques La japonesa AGC Pharma Chemicals inaugura una planta a Malgrat de Mar
- Sector bancari El BBVA confia que el Govern perdi el seu poder per vetar una futura fusió