Reconeixement
Tres investigadors de biomolècules guanyen el Nobel de química
Els premiats són els científics Jacques Dubochet, Joachim Frank i Richard Henderson

nobel
Els científics Jacques Dubochet, Joachim Frank i Richard Henderson han sigut guardonats aquest dimecres amb el premi Nobel de química 2017 per desenvolupar la "criomicroscòpia electrònica per a la determinació estructural en alta resolució de biomolècules en solucions", segons ha anunciat la Reial Acadèmia Sueca de les Ciències.
Aquest premi s'ha donat a conèixer després que dilluns es revelés el reconeixement de medicina als nord-americans Jeffrey C. Hall, Michael Rosbash i Michael W. Young, i aquest dimarts el de física, que va recaure en els científics Rainer Weiss, Barry C. Barish i Kip S. Thorne per l'observació de les ones gravitacionals.
Temes:
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Al tancament del mercat La CNMC es disposa a aprovar l'opa sobre el Sabadell amb compromisos assumibles per al BBVA
- OBRES A L'ESTADI La gespa del nou Camp Nou, a punt
- Comissió d'investigació El Govern central enviarà el CNI a les elèctriques a partir d'aquesta nit per recaptar dades per l'apagada
- Segons l'Idescat Sant Just Desvern torna a ser el municipi amb més renda per càpita, per davant de Matadepera i Tiana
- Perspectives El Govern manté en el 2,6% el creixement del 2025 malgrat la incertesa pels aranzels