CICLISME
Mor atropellada Desiet Kidane, una ciclista de 21 anys
El món del ciclisme està de dol després d’una nova tragèdia a la carretera. La jove ciclista eritrea Desiet Kidane va morir atropellada aquest dilluns quan es trobava entrenant al seu país d’origen, Eritrea. Kidane formava part d’un grup que entrena en el World Cycling Centre, instal·lacions que té l’UCI a la seva seu d’Aigle, situada a Suïssa.
La jove de 21 anys va córrer per a l’equip Continental UCI WCC i va mostrar els primers signes de la seva qualitat guanyant una medalla d’or en contrarellotge i una altra en ruta en el Campionat Continental Africà Juvenil 2018 celebrat a Rwanda. Kidane també va representar Eritrea en el 94è Campionat Mundial de Ruta UCI d’aquest any, però no va poder acabar la carrera.
Desiet 💙
— UCI (@UCI_cycling) 9 de noviembre de 2021
With her constant smile, kindness, respect and deep passion for cycling, Desiet Kidane Tekeste 🇪🇷 was a rising young talent who will be greatly missed.
Our thoughts are with her family, friends and @WCC_Cycling teammates and coaches during this tragic time. pic.twitter.com/6xve9QDV6i
L’UCI va mostrar les seves condolences a través d’un comunicat a les xarxes socials: «Amb el seu somriure constant, amabilitat, respecte i profunda passió pel ciclisme, Desiet Kidane Tekeste era un jove talent en ascens que trobarem molt a faltar. Els nostres pensaments estan amb la seva família, amics i companys d’equip i entrenadors durant aquest tràgic moment».
- Canvi de temps Alerta per pluges torrencials aquest dijous a la Catalunya central
- La Generalitat posa límit a la recollida de llentiscle i bruc amb una nova llei
- INCLOU ESPANYA Uber permetrà llogar vaixells als països del Mediterrani a partir del juny
- 20 dies com a màxim El Parlament envia al Congrés la proposta de reforma de la llei d’eutanàsia per escurçar els recursos
- El dijous 14 de maig a les 19h El Periódico et convida a participar en un nou #afterwork amb Juan Francisco Pérez Llorca
