ACCIDENT A BANYOLES
La triatleta olímpica Carol Routier, en estat greu després de ser envestida amb un cotxe
L'esportista està fora de perill després de l'impacte amb la seva bici, però ha patit fractures en sis costelles, l'omòplat, el pòmul i la clavícula

routier-jjoo
La triatleta olímpica catalana Carol Routier està ingressada a l'hospital Josep Trueta de Girona a conseqüència del greu accident que va tenir aquest dilluns quan s'entrenava en bicicleta pels voltants de Banyoles. Segons ha pogut saber aquest diari, l'esportista pedalejava correctament pel seu carril quan va ser envestida frontalment per un vehicle que va envair el seu, sembla que per una distracció del conductor. L'esportista va xocar frontalment amb un vehicle BMW 116 i va patir fractures en sis costelles, l'omòplat, el pòmul i la clavícula. Les ferides són greus encara que està fora de perill.
Els Mossos han informat a aquest diari que l'accident va tenir lloc a Porqueres, a la carretera que va de Banyoles a Olot, estreta i sense voral. S'estan investigant les causes exactes de l'accident. La Federació Espanyola de Triatló explica que l'accident va tenir lloc mentre ella estava en ple ascens per una zona de muntanya.
Routier està considerada com una de les millors triatletes espanyoles. Va ser present als Jocs Olímpics de Rio i es troba en el grup que aspira a participar també en la pròxima cita olímpica de Tòquio. Ha guanyat diversos títols en triatlons com el de Barcelona el 2015 en la mateixa edició en què la seva parella, el també triatleta Mario Mola, es va imposar a l'apartat masculí.
Dia de l'aniversari
Notícies relacionadesL'accident va tenir lloc el dia que complia 28 anys. Normalment s'entrena en companyia de Mola i els integrants del grup de triatletes d'elit que dirigeix el canadenc Joel Filliol, entre els quals també hi ha el sud-africà Richard Murray. Mola i la majoria de figures mundials del triatló estan de viatge a les Bermudes, on aquest dissabte es disputa una prova de les World Series, en què no s'havia apuntat Routier.
Tres patrulles dels Mossos i dues dotacions de bombers van intervenir en l'accident i van evacuar la triatleta a l'hospital de Girona, on va ingressar en estat greu.
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Infraestructura 45 anys esperant el pont del Baricentro
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Repàs a 10 alcaldes de l’àrea de Barcelona en l’equador del mandat
- Preinscripció escolar a Catalunya El 91,5% dels alumnes d'I3 i el 89,6% dels de 1r d'ESO han estat admesos al centre públic demanat en primera opció
- Un paracaigudista resulta ferit molt greu a Empuriabrava
- De compres ¿Quan comencen les rebaixes d’estiu 2025? Dates de Zara, Mango i El Corte Inglés
- Aquesta és la flor groga silvestre que no deixes de veure pels carrers de Barcelona
- Crisi interna Santos Cerdán entrega l’acta quatre dies després de l’informe de la UCO i deixarà de ser aforat