Canal de la Mina

Desapareix la rajola eròtica de Manresa dues setmanes després de la seva aparició

També se n'han retirat o colpejat altres per fer-les malbé en punts del Bages i el Solsonès

El puentecillo cerca de Viladordis sin la baldosa

El puentecillo cerca de Viladordis sin la baldosa / Josep Lluís Lliberato

1
Es llegeix en minuts
Francesc Galindo

Ha desaparegut la rajola eròtica amb vulves i penis formant una estrella situada al costat sud del pont d'obra del canal de la Mina a prop de la font del Soroll i de Viladordis, a Manresa, després que Regió7 se'n fes ressò.

Un caminant que fa habitualment aquest recorregut va fotografiar la rajola i ho ha tornat a fer amb el pont ja sense ella.

La rajola /

Josep Lluís Lliberato

Es dona la circumstància que sembla que no agrada a tothom el fenomen de les misterioses rajoles eròtiques que van començar a aparèixer entre Manresa i Solsona el 2023, i que han estat notícia i s'han estès pels ponts, viaductes i pontets de Catalunya.

Notícies relacionades

Al sector de Palà i Valls de Torroella han començat a desaparèixer recentment i alguna ha estat colpejada. Un veí de Palà de Torroella explica, després de veure la notícia de la nova rajola eròtica localitzada a Manresa en un pontet del canal de la Mina, a prop de Viladordis, que n'hi ha una de mig trencada a la zona de Palà amb la riera de Vallbona. També se n'han arrencat dels murs de ponts i passos com el que va al barri de la Rata, a Sant Salvador de Torroella, a Can Flautes o a la passarel·la que va cap a Salipota, a Súria.

Arrencar o fer malbé

"Les estan traient i la que no poden arrencar la deixen feta malbé", afirma. Al sector de Valls i Palà les misterioses rajoles eròtiques van arribar en diverses tandes. "Primer als ponts vells i principals, després, fins i tot, en pontets de rierol". I afegeix que retirar-les no és difícil fent servir un tornavís o una escàrpia i martell.

Temes:

Manresa