Bàsquet
El Barça li fa pagar al Betis l’últim revés europeu
Nnaji i Jokubaitis es van reivindicar en una esplèndida actuació ofensiva de l’equip de Jasikevicius (104-70)

Després de la dolorosa derrota europea viscuda dijous en la visita de la Virtus de Bolonya, el Barça va sumar una victòria obligada en la visita del Betis al Palau de la Lliga Endesa. L’equip de Luis Casimiro, que lluita per escapar-se de la zona baixa de la taula amb un equip limitat de recursos, va ser la víctima propiciatòria perquè l’equip de Jasikevicius aconseguís un triomf balsàmic i es reconciliés amb l’afició, a qui va regalar una nit perfecta, amb la màxima anotació de la temporada (104-70), un partit dominat de principi a final, amb molt protagonisme de tota la banqueta.
La injecció de moral li anirà de meravella a l’equip blaugrana, molt irregular durant tota la temporada i que aquesta setmana entrant tindrà dues cites més que exigents a l’Eurolliga. Dimecres a la pista de l’Asvel Villeurbanne, que el 9 de desembre va sorprendre els blaugranes al Palau, i divendres amb la visita del vigent campió europeu, l’Anadolu Efes.
Notícies relacionadesA més, Jasikevicius va poder dosificar forces i donar minuts a jugadors necessitats de recuperar confiança com el base lituà Rokas Jokubaitis (13 punts, 10 assistències) i també a secundaris com Nnaji (16 punts, la seva màxima anotació personal) i Oscar da Silva, que també van aprofitar l’oportunitat.
Perquè el partit s’encarrilés, les estrelles blaugrana també van haver d’aportar el seu gra de sorra. Mirotic va ser l’amo del primer quart amb 11 punts. Li va agafar el relleu Higgins, amb una exhibició abans del descans. El protagonisme va ser per a Vesely (13 punts) en el tercer període i Jokubaitis, exigit pel seu tècnic després de la derrota contra la Virtus, va brillar en el tram final d’un partit en què els barcelonistes es van moure en uns percentatges d’encert espectaculars: un 86% en llançaments de dos i un 40% en triples.
FC Barcelona, 104 - Real Betis, 70
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Infraestructures Renfe prepara 9.000 trajectes en bus per al tall de Rodalies entre El Prat i Vilanova de l'1 al 4 de maig
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»