Bàsquet

Sergi Llull renova amb el Reial Madrid fins al 2024

El base balear va arribar al club el 2007 i ha guanyat un total de 23 títols amb la samarreta blanca

Sergi Llull renova amb el Reial Madrid fins al 2024

Epi_rc_es

1
Es llegeix en minuts
EP

L’escorta internacional Sergi Llull ha renovat amb el Reial Madrid fins al 30 de juny de 2024, club amb el qual acaba de guanyar la Lliga Endesa 2021-22 i amb el qual complirà el curs 2022-23 la divuitena temporada, segons informa aquest dimecres l’entitat blanca en un comunicat.

Notícies relacionades

«El Reial Madrid CF i Sergi Llull han acordat l’ampliació del contracte del jugador, que queda vinculat al club fins al 30 de juny de 2024», va indicar a la seva web oficial.

Llull, de 34 anys, va arribar al Reial Madrid el maig del 2007 i ha guanyat 23 títols amb el club blanc: 2 Eurolligues, 7 Lligues, 6 Copes del Rei, 7 Supercopes d’Espanya i una Copa Intercontinental. A més, ha sigut nomenat dues vegades MVP de la final ACB, una altra de la temporada a l’Eurolliga i dos com jugador més valuós de la Copa.