Decathlon vendrà articles de l’NBA

May 8, 2018; Houston, TX, USA; Houston Rockets guard Chris Paul (3) drives past Utah Jazz center Rudy Gobert (27) in the second half in game five of the second round of the 2018 NBA Playoffs at Toyota Center. Mandatory Credit: Thomas B. Shea-USA TODAY Sports

May 8, 2018; Houston, TX, USA; Houston Rockets guard Chris Paul (3) drives past Utah Jazz center Rudy Gobert (27) in the second half in game five of the second round of the 2018 NBA Playoffs at Toyota Center. Mandatory Credit: Thomas B. Shea-USA TODAY Sports / Thomas Shea (USA TODAY Sports)

1
Es llegeix en minuts

La cadena d’articles esportius Decathlon s’ha convertit en ‘partner’ oficial de l’NBA després de firmar un acord de comercialització plurianual amb la lliga professional nord-americana de bàsquet NBA. L’acord permetrà al grup francès vendre una nova col·lecció de samarretes tèrmiques, accessoris i calçat de l’NBA i dels equips de la lliga, uns articles que seran dissenyats per Decathlon i comercialitzats sota la seva marca de bàsquet Tarmak.

La col·lecció es vendrà exclusivament a més de 1.200 botigues Decathlon a tot el món i a la botiga ‘online’ Decathlon.com. Els productes estaran disponibles en prevenda a partir del mes de març, abans del llançament oficial a les botigues a l’abril.

Notícies relacionades

«Estem molt contents d’associar-nos amb Decathlon, un líder en la venda al detall d’articles esportius amb un impacte global. A través d’aquesta associació, els aficionats de l’NBA i els jugadors de bàsquet de tot el món tindran accés a una emocionant i innovadora gamma de productes per ajudar-los a endinsar-se en el joc», va explicar el director de Global Partnerships de l’NBA EME, Steve Griffiths, en un comunicat.

El director de Decathlon, Damien Dezitter, va reconèixer que sempre havien tingut el «somni de col·laborar amb l’NBA». «Tenim un objectiu comú en el desenvolupament del bàsquet a tot el món, així que el natural és treballar junts per fer-ho possible», va afegir.

Temes:

Decathlon