EUROBASKET-2017
La selecció li vol donar a Navarro un comiat de bronze
El jugador del Barça confessa "nervis i emoció" hores abans del seu últim partit internacional
GRA327. ESTAMBUL, 16/09/2017.- El baloncestista español Juan Carlos Navarro, ofrece una rueda de prensa en la que anuncia su retirada de la selección española de baloncesto cuando acabe el Eurobasket 2017, y su último partido será este domingo ante la selección rusa. EFE/Juan Carlos Hidalgo /
La selecció tancarà avui la seva participació a l’Eurobasket enfrontant-se a Rússia per la medalla de bronze (16.00 hores, Cuatro), mentre que la Sèrbia de Djordjevic i l’Eslovènia del nou geni del bàsquet, Luka Doncic, es jugaran el títol continental poc després (20.30 hores).
Però la càrrega emocional del partit serà encara més gran que la recompensa. Juan Carlos Navarro jugarà el seu últim partit internacional, posant fi a una etapa plena d’èxits (si guanya el bronze serà la desena medalla que guanya Espanya).
«Serà un dia especial», va apuntar. «És impressionant tot el que ha passat en aquests 17 anys i només tinc paraules d’agraïment per a tots», va dir el capità de la selecció, que somia amb un comiat dolç. «En les últimes hores he donat moltes voltes al cap. He estat més nerviós del normal pensant que arriba aquest moment. Però és llei de vida. Ve gent al darrere que ho està fent bé i segur que hi ha futur per a estona a la selecció. He tingut una carrera plena d’èxits i acabar-la amb una medalla seria ideal», va afegir.
L'admiració de Scariolo
Notícies relacionadesEl seleccionador espanyol Sergio Scariolo també es va referir a l’adeu de Navarro quan va parlar del partit contra Rússia. «Sento emoció i admiració per viure el comiat d’un grandiós jugador i persona. Però ell mateix exigeix posar tota la concentració en el partit més important de tota la temporada i això és el que ara ens ocupa al 100%».
«Tenim un grandíssim respecte pel repte i per la qualitat de Rússia, però ens agradaria molt acabar amb el cap ben alt. Tant de bo puguem regalar-li el triomf a Juan Carlos», va declarar Scariolo.
- La festa de Lamine Yamal a Luz de Gas
- Mobilitat laboral Les contínues incidències de Rodalies obliguen les empreses de Barcelona a oferir més teletreball
- Nova causa judicial L'Audiència de Barcelona ordena investigar Joan Laporta per estafar 100.000 euros a una inversora
- El preu de la cocaïna s’abarateix i la sobreoferta dispara la seva puresa
- Consells pràctics Com aplicar la regla de les 24 hores per estalviar diners i evitar compres impulsives
- Les llars amb nens i avis arriben al 38% si només hi ha un progenitor
- Poc temps, grans resultats: el consell de l’expert que trenca mites del gimnàs
- 250 km de pistes d’esquí alpí Neus catalanes presenta la nova temporada d'esquí
- Nova causa judicial L'Audiència de Barcelona ordena investigar Joan Laporta per estafar 100.000 euros a una inversora
- Concentracions clandestines Curses de cotxes il·legals sense carnet ni ITV: posen 38 denúncies a Avinyó i Talamanca
