Nou cartipàs
L’alcalde defensa la seva remodelació de govern
Donar impuls a la segona part del mandat, sobretot a les àrees de Promoció Econòmica i de Drets Socials. Aquest és l’objectiu que persegueix l’alcalde, Jaume Collboni, amb la remodelació del seu govern, anunciada dimarts. Ahir, el primer regidor va defensar que la reorganització respon a la necessitat de redistribuir la riquesa i "reduir les desigualtats" a Barcelona.
La capital catalana "creix econòmicament a bon ritme, té una taxa d’aturats relativament baixa, i em preocupa que aquesta riquesa que s’està creant es redistribueixi en criteris d’equitat i de justícia social", va explicar. "Estem a l’equador de mandat i, quan un arriba, el que fa és una redistribució de les competències dins dels membres de govern per donar un nou impuls", va afirmar. No obstant, aquests canvis no convencen l’oposició. Conscient de les crítiques, l’alcalde va fer una crida a l’oposició perquè "sumin amb propostes, amb punts de vista discrepants, però que sumin per trobar solucions". Amb la decisió de continuar governant en solitari el que queda de mandat, serà més necessari teixir acords. Per això, va recalcar que de l’oposició espera "acords i aportacions constructives".
- Eines per al benestar José Luis Bimbela, psicòleg: "L'ésser humà aspira a la bondat, l'optimisme és una decisió ètica"
- Al minut Guerra de l’Iran, en directe: última hora | Nova negociació entre els EUA i l’Iran per aconseguir la pau
- Barcelona, protagonista Una solarigrafia mai abans feta de la Sagrada Família
- TELEVISIÓ I MAS El partit que no veurà ningú
- classificació per al brasil 2027 Islàndia, l’últim escull d’Espanya per al Mundial
