La Feria de Abril arrenca al Fòrum amb entrades
La Feria de Abril de Catalunya va obrir ahir al Fòrum amb una nombrosa representació política i una novetat: per primera vegada, l’accés serà de pagament (tres euros per dia amb tres jornades gratuïtes). Així, l’organització busca resoldre les aglomeracions dels últims anys.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Al minut Guerra de l’Iran, en directe: última hora | Nova negociació entre els EUA i l’Iran per aconseguir la pau
- Eines per al benestar José Luis Bimbela, psicòleg: "L'ésser humà aspira a la bondat, l'optimisme és una decisió ètica"
- Barcelona, protagonista Una solarigrafia mai abans feta de la Sagrada Família
- TELEVISIÓ I MAS El partit que no veurà ningú
- classificació per al brasil 2027 Islàndia, l’últim escull d’Espanya per al Mundial
