Vicio, Bershka i Mango creixen al centre de Sabadell

El centre de Sabadell continua dibuixant la seva metamorfosi comercial amb el pols incessant de les grans marques. Durant l’última setmana de febrer, grans cadenes de moda han obert locals a la rambla, eix neuràlgic de la ciutat.
És el cas de Bershka, que ha ocupat el local on abans resistia Milar Brunet, històrica botiga d’electrodomèstics local, mentre que Mango ha agafat el relleu d’Oysho, en plena rambla. Per la seva banda, la marca d’hamburgueses Vicio ha aterrat a la plaça de l’Imperial aixecant un restaurant de dues plantes en un espai que, en altres èpoques, va acollir una xarcuteria i, després, un altre restaurant. "Que les marques de primer nivell apostin per Sabadell demostra que generem confiança i que la ciutat es consolida com a pol comercial", defensa la regidora de Comerç, Sonia Sada (PSC).
No obstant, la transformació del centre no és uniforme. Mentre que la rambla es rendeix al domini de les firmes reconegudes, també amb la recent incorporació de Buenaparte, el comerç de proximitat es refugia als carrers per als vianants del nucli antic.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- Per unanimitat Barcelona retira la medalla d'honor al mèrit a Rosa Peral
- Administració pública Un tribunal anul·la l’elecció d’un alt càrrec per mèrits sobrevalorats
- Salut Mental i Joves (II) Josep Matalí, Sant Joan de Déu: "Hem de capacitar-nos per donar un major acompanyament emocional als joves"
- Els premis Barceloní i Barcelonina de l’Any obren les festes de la Mercè
- La festa major de Barcelona Una capital que es reivindica "viva"
- Petons, nervis i la cita més críptica de Julio Camba
- Javier Moll. President de Prensa Ibérica "Representen l’amor per la ciutat"