Vicio, Bershka i Mango creixen al centre de Sabadell

El centre de Sabadell continua dibuixant la seva metamorfosi comercial amb el pols incessant de les grans marques. Durant l’última setmana de febrer, grans cadenes de moda han obert locals a la rambla, eix neuràlgic de la ciutat.
És el cas de Bershka, que ha ocupat el local on abans resistia Milar Brunet, històrica botiga d’electrodomèstics local, mentre que Mango ha agafat el relleu d’Oysho, en plena rambla. Per la seva banda, la marca d’hamburgueses Vicio ha aterrat a la plaça de l’Imperial aixecant un restaurant de dues plantes en un espai que, en altres èpoques, va acollir una xarcuteria i, després, un altre restaurant. "Que les marques de primer nivell apostin per Sabadell demostra que generem confiança i que la ciutat es consolida com a pol comercial", defensa la regidora de Comerç, Sonia Sada (PSC).
No obstant, la transformació del centre no és uniforme. Mentre que la rambla es rendeix al domini de les firmes reconegudes, també amb la recent incorporació de Buenaparte, el comerç de proximitat es refugia als carrers per als vianants del nucli antic.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Mitjans de comunicació EL PERIÓDICO consolida la seva audiència digital a Catalunya
- Recomanacions per tenir unes vacances tranquil·les aquest estiu
- Risc elevat La meitat de municipis de Catalunya obligats a tenir un pla de prevenció d’incendis no el tenen actualitzat
- EL PERIÓDICO accedeix al sumari L’Agència Tributària sospita que la trama del cas Montoro va poder ocultar informació «rellevant» al Govern i al Congrés
- Exposició fins diumenge Els arquitectes dels nous pavellons de la Fira de Barcelona revelen les seves receptes