Ex tickets
El grup Orobianco compra el restaurant Teatro
El interior del restaurante Teatro. /
L’operació de l’empresa Orobianco, d’origen rus, per a la compra de Teatro Kitchen Bar ha sigut ràpida: va començar un mes abans que el restaurant, que dirigien els germans Iglesias i amb Oliver Peña al capdavant de la cuina, aconseguís l’estrella el novembre del 2024. Teatro va ser elegit com la millor obertura de Barcelona el 2022 pels lectors del Cata Mayor d’El PeriÓdicO.
Des de l’1 de febrer, Orobianco, amb Inna Skriabina com a gerent i fundadora, és propietària del restaurant que va fundar Albert Adrià amb el nom de Tickets, que formava part del grup El Barri, que va entrar en concurs de creditors i va comprar Manuel Lao, com les altres empreses del Grup Iglesias –Rías Kru i Cañota–, que segueixen sota el seu paraigua i amb els germans Iglesias al capdavant. Fonts al cas de l’adquisició asseguren que ha sigut "satisfactòria" per a totes les parts, que Orobianco volia expandir-se i Teatro Kitchen Bar era un establiment "desitjable".
Negoci de les estrelles
Notícies relacionadesAmb seu a Calp, Alacant, són coneixedors del negoci de les estrelles: Orobianco, que existeix des de fa una dècada, l’ostenta sota la direcció gastronòmica de Paolo Casagrande (xef del Lasarte, el triestrellat de passeig de Gràcia), amb Andrea Drago com a responsable.
La incògnita era saber què faria Oliver Peña, que ja havia comunicat a l’anterior propietat la intenció de deixar Teatro en uns mesos per establir-se pel seu compte i que ha començat a assessorar l’establiment Can Bo. La resposta de Peña és breu però clara: "Segueixo. Tot igual. No parem".
- Guerra a l’Orient Mitjà Trump veu possible un acord amb el "nou i més raonable" règim de l’Iran, però amenaça de destruir el que queda dret
- Justícia Elogi del dret en temps de desordre
- Mort digna La Fiscalia no veu delicte en l’actuació dels membres del comitè d’eutanàsia de Noelia
- Xarxes socials ‘Happy slapping’, el perillós repte d’agredir menors per ‘likes’: "Multiplica la humiliació per a la víctima"
- Art Com visitar gratis el Museu Picasso de Barcelona amb visita guiada inclosa
