METRO
Obres a l’estació de Verdaguer per fer-la accessible
32891764 60-metro-linea-1-plaza-espaa /
Amb un pressupost en la primera fase de 8,6 milions d’euros, van començar ja les obres perquè l’estació de Verdaguer de l’L4 del metro sigui plenament accessible per a persones amb mobilitat reduïda.
Són poques les estacions del suburbà no adaptades. Només nou de les 163 existents no compleixen aquesta condició, és a dir, que el 94,5% sí que ho són. Verdaguer s’afegirà a aquesta llista ara que s’ha convertit en un nus d’intercomunicació més important del transport públic des que la xarxa del TramBesòs s’ha prolongat fins a la confluència de la Diagonal amb el passeig de Sant Joan.
Els treballs, dividits en dues fases per agilitzar-ne l’execució, duraran uns 27 mesos.
Temes:
- SEGURETAT SOCIAL I PENSIONS El Govern manté la ‘retallada’ a les pensions: jubilar-se abans de temps es penalitzarà tot i que s’hagin cotitzat més de 40 anys
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Acte a la Generalitat Illa llança la seva reforma de l’administració pública de la Generalitat amb 50 propostes d’experts
- A Vilablareix Incendi al restaurant Mas Marroch dels germans Roca: crema tota la cúpula del local
- El SEPE paga 600 euros a qui completi cursos gratuïts el 2025: requisits i com sol·licitar-los
- Polèmica entre les subcontractes La Generalitat detecta desenes de treballadors turcs sensepapers a les obres del Camp Nou
- A Vilablareix Josep Roca lamenta l'incendi al Mas Marroch però assegura que veuen "el foc i el fum com a punt de partida de la creació"
- L’acusat d’assetjar la família de Canet de Mar que va demanar més castellà a l’escola: «Va ser la crispació del procés»
- Agressió sexual Una funcionària de Lledoners es veu obligada a coincidir amb l'intern que la va agredir sexualment
