El Port Olímpic obrirà concurs per adjudicar quatre restaurants buits
La marxa enrere dels projectes de Platets i el que liderava el xef Albert Ventura deixa la planta baixa del Moll de Gregal a mig gas fins al pròxim estiu.
A1-158408660.jpg /
L’espectacular Balcó Gastronòmic que corona el renovat Port Olímpic de Barcelona no estarà al complet fins a l’estiu vinent. Tal com va avançar EL PERIÓDICO, quatre locals sortiran finalment a concurs els pròxims dies, per trobar restauradors que estiguin interessats en el projecte. L’empresa municipal BSM, gestora de l’espai, ha confirmat que dos operadors que van aconseguir locals la primavera passada han comunicat oficialment el seu desistiment. S’afegeixen als dos (la Fonda del Port Olímpic i la Barca del Salamanca) que ja van prendre la mateixa decisió fa uns mesos i els espais dels quals continuen deserts.
L’Ajuntament havia optat per no tornar a treure a concurs els dos inicials fins que acabés la Copa Amèrica, per evitar més obres durant aquelles setmanes. Però després es va trobar els dubtes dels adjudicataris de Platets (que anava a ser de tapes i vins) i del projecte gastronòmic que liderava el xef Albert Ventura, que havien d’haver obert fa setmanes. Es dona la circumstància que els quatre són a la planta baixa, de manera que aquesta planta ha quedat afectada respecte al calendari que estava previst, mentre que a la superior tots els locals estan en funcionament i hi ha molta més animació. En l’actualitat, dels 11 restaurants previstos n’hi ha sis d’oberts i un que obrirà la setmana vinent (Nuara, del grup de Ca la Nuri).
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- 220 alumnes Tanca l’escola Mireia per falta d’alumnes després de 65 anys
- LES CINC CLAUS TÀCTIQUES Lamine Yamal munta una botiga de llaminadures a Montjuïc
- Crònica rosa El City motiva la ruptura de Guardiola
- L’urbanisme a Catalunya ajudaria a frenar megaincendis
- Exclusiva Exclusiva Mamarazzis: la renovació amb el Manchester City, detonant de la separació de Pep Guardiola i Cristina Serra
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Crisi hídrica El Govern adverteix que al març tornaran les restriccions d’aigua si no plou
- Tribunals Un jutjat investiga Joan Laporta per estafar 4,7 milions d’euros a una família que va guanyar la Primitiva
- Parlament El PSOE ajorna la qüestió de confiança de Junts i es dona un mes per evitar la ruptura amb Puigdemont
- Perill a la vista El Meteocat alerta: més fred, neu, vent i temporal marítim a Catalunya