Batlle reivindica el pla Tremall "amb millores"
Albert Batlle: Hemos declarado la guerra a toda forma de consumo y tráfico de droga. /
El tinent d’alcalde de Seguretat de Barcelona, Albert Batlle, va reivindicar el pla Tremall –l’operació conjunta en què els Mossos d’Esquadra i la Guàrdia Urbana combaten la multireincidència–, tot i que va admetre que "probablement quedi un marge de millora".
Ho va dir en la Comissió de Presidència d’ahir, en resposta a una proposició del PP que demanava modificar el pla, i que s’ha aprovat amb els vots a favor del govern, Junts, el PP i Vox, i l’abstenció de Barcelona en Comú i ERC. La iniciativa també demana establir un pla específic contra les armes blanques i un pla especial per a Ciutat Vella, a més a més de garantir la seguretat de les festes de la Mercè. Batlle va reiterar que es tracta d’una problemàtica general, que no només concerneix Barcelona, i va reconèixer que "probablement quedi un marge de millora", en el qual l’Ajuntament de Barcelona està treballant.
"No fa falta afegir més plans als que ja hi ha", va afirmar Batlle, que va reivindicar el pla Tremall i les actuacions policials, que han facilitat que els robatoris amb violència o intimidació a la via pública hagin disminuït un 8%, passant de 5.473 fets a 5.035, durant el primer trimestre de l’any.
- Salaris El truc de la nòmina que congela el teu sou encara que pugi el conveni col·lectiu
- Canvis en la geografia Els municipis de Tarragona que han desaparegut del mapa: pobles abandonats i localitats annexades
- Famosos Aquesta és la clínica de Barcelona on Lucas (Andy y Lucas) tornarà a operar-se el nas
- El pla de Simeone Cansats, però amb la Lliga encarrilada
- EL PARTIT DEL METROPOLITANO Doble cop al Reial i a l’Atlètic
