BCN afegeix una cimera del luxe el 2025 a la llista de trobades internacionals

Business of Luxury Summit

Business of Luxury Summit

1
Es llegeix en minuts
Patricia Castán
Patricia Castán

Periodista

ver +

Barcelona continua guanyant esdeveniments de primer ordre que propulsen la seva imatge a escala mundial. L’última novetat és que ha sigut elegida per acollir el Business of Luxury Summit, que des de fa 20 anys organitza anualment el prestigiós diari britànic Financial Times. Ve a ser com una cimera de la indústria del luxe, en la qual participen uns 500 alts càrrecs de les empreses més potents del sector del luxe, per submergir-se durant gairebé tres dies en conferències, taules rodones, sessions informatives i molt networking. Aquest any se celebrava a Venècia, i en l’acte de clausura es va anunciar ahir que la 21a edició tindrà lloc a Barcelona, del 18 al 20 de maig.

La trobada no té format de fira, sinó que té lloc sempre en algun recinte de congressos, però s’articula amb altres recepcions i activitats en diferents punts de les ciutats on se celebra. Per exemple, és habitual que diferents marques participants o patrocinadors organitzin sopars i actes socials durant el Summit. Hi assisteixen directius i estrategs de les marques, ja que no només es parla i tracta del segment i l’evolució de la indústria, sinó de possibles aliances, fusions o adquisicions de marques.

Notícies relacionades

A Barcelona comencen ara els preparatius, sense que se sàpiga encara quin serà el seu escenari central ni detalls. La web de l’organització ja informa que, a falta encara de programa congressual, les oportunitats de networking començaran diumenge 18 de maig del 2025 amb un còctel de benvinguda i un sopar amb els conferenciants; el dilluns 19 hi haurà una gala formal, seguida d’un after dinner amb copes, perquè puguin interactuar oradors, delegats, directius, patrocinadors i altres assistents. El dimarts 20 s’organitzaran dinars de negocis.

Jordi Clos, president de Turisme de Barcelona, va dir a aquest diari que la cimera "respon a l’estratègia d’apostar pel turisme de qualitat per sobre de la quantitat".