Més de 113.000 persones disfruten la Nit dels Museus a Barcelona

El Museu dHistòria de Catalunya ha abierto sus puertas la noche del sábado para participar en La Nit dels Museus. /
Un total de 113.259 persones van visitar dissabte a la nit algun dels aproximadament 90 espais museístics de Barcelona i la seva àrea metropolitana que van obrir portes per celebrar la Nit dels Museus.
Entre les 19.00 hores de dissabte i la una de la matinada de diumenge, els museus van celebrar una sessió de portes obertes amb visita gratis a les seves exposicions i van organitzar més de 170 activitats, entre les quals tallers, concerts, recitals i mapatges.
Segons dades de l’Institut de Cultura de Barcelona (ICUB), els més de 113.000 visitants constitueixen "una xifra molt remarcable", tenint en compte que se celebrava també el Dia Internacional dels Museus –les dues efemèrides no coincidien des del 2019– i la majoria dels equipaments eren ja gratuïts durant la jornada. La vetllada només va registrar algunes cues durant les primeres hores. Els que van rebre més visitants van ser el Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC), amb 10.511 visites; el Museu d’Història de Barcelona (MUHBA), amb 8.653 visites a les seves seus; i el Museu d’Art Contemporani de Barcelona (MACBA), amb 6.843.
- Turisme de masses Inventen platges falses per despistar els turistes a les Balears
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»
- Des d’aquest 1 de juliol Catalunya estrena estructura judicial: desapareixen els jutjats unipersonals i arrenquen les oficines de justícia en 561 municipis
- Sutton estrenarà al setembre una reforma integral
- El taxista que comparteix cartell amb Helen Mirren
- De Ginebra a Soto del Real
- El PP afirma que no es pot governar pendent "de tres delinqüents"
- El PSOE i Junts miren de salvar la legislatura amb una nova reunió
- Sumar demana a Sánchez pactar les mesures anticorrupció
- Tempesta judicial i política L’empresonament de Cerdán noqueja Sánchez, que no pot desviar el focus