Més de 113.000 persones disfruten la Nit dels Museus a Barcelona
El Museu dHistòria de Catalunya ha abierto sus puertas la noche del sábado para participar en La Nit dels Museus. /
Un total de 113.259 persones van visitar dissabte a la nit algun dels aproximadament 90 espais museístics de Barcelona i la seva àrea metropolitana que van obrir portes per celebrar la Nit dels Museus.
Entre les 19.00 hores de dissabte i la una de la matinada de diumenge, els museus van celebrar una sessió de portes obertes amb visita gratis a les seves exposicions i van organitzar més de 170 activitats, entre les quals tallers, concerts, recitals i mapatges.
Segons dades de l’Institut de Cultura de Barcelona (ICUB), els més de 113.000 visitants constitueixen "una xifra molt remarcable", tenint en compte que se celebrava també el Dia Internacional dels Museus –les dues efemèrides no coincidien des del 2019– i la majoria dels equipaments eren ja gratuïts durant la jornada. La vetllada només va registrar algunes cues durant les primeres hores. Els que van rebre més visitants van ser el Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC), amb 10.511 visites; el Museu d’Història de Barcelona (MUHBA), amb 8.653 visites a les seves seus; i el Museu d’Art Contemporani de Barcelona (MACBA), amb 6.843.
- Londres 1960 L’única vegada que Espanya tampoc va participar a Eurovisió: aquest va ser el motiu
- Ensenyament A 4t d’ESO triaran entre matemàtiques acadèmiques o pràctiques
- Govern i grangers pacten sacrificar 30.000 porcs
- La tornada del rei Rosalía, eclipsada: els cantants i cançons més escoltades a Spotify Wrapped 2025
- Per indemnitzacions Les velles patates Corominas de Badalona deixen un deute de 200.000 euros al final de la seva liquidació
- Reforma antivacunes Trump ordena una «revisió exhaustiva» dels plans de vacunació infantil als Estats Units
- Recepció constitucional Feijóo: «Junts ha sigut un clínex tota la legislatura»
- Eleccions Sánchez planeja una crisi «puntual» en el Govern per rellevar Alegría si Azcón avança les eleccions
- FUTBOL El Reial Madrid declara la guerra al Barcelona: «Anirem fins al final»
- 47è aniversari Armengol crida a actualitzar la Constitució a la «diversitat territorial» d’Espanya
