Cau una banda que encastava cotxes en botigues de luxe
Els Mossos d’Esquadra i la Guàrdia Civil han detingut cinc homes acusats de pertànyer a una banda de trencaaparadors especialitzada a assaltar botigues de luxe. Sempre utilitzaven el mateix mètode: robaven cotxes i els encastaven a tota velocitat contra l’aparador dels locals per emportar-se’n tots els productes possibles, principalment roba i complements. A principis del 2022, la Unitat Central de Multireincidents dels Mossos va actuar contra un altre grup que hi havia a Madrid i actuava en empreses de telefonia i informàtica a Catalunya. Sobre un dels sospitosos es va poder acreditar que, junt amb altres persones, va participar en el robatori amb força que va patir la botiga de Dior al passeig de Gràcia l’octubre del 2022, amb un botí de 350.000 euros.
Segons els Mossos, el 2022 es van produir vuit robatoris amb força en botigues de luxe del passeig de Gràcia mitjançant encastaments, tot i que, arran de les mesures de seguretat implementades en diferents locals, els sospitosos van canviar la seva estratègia per accedir als comerços forçant les portes de servei que connectaven amb l’escala de la finca.
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- La sanitat com a columna del benestar (i 2) Del diagnòstic a les propostes de reforma
- Passeig de Gràcia tancarà l’accés a l’L4 cinc mesos
- Obituari Emblema de la comunitat monàstica
- Educació La Fundació Bofill proposa un pla per millorar la comprensió lectora
- Energia El parc eòlic marí de Roses, encallat al ministeri