Regidor d’Horta-Guinardó
Lluís Rabell deixa l’Ajuntament de Barcelona «algunes setmanes» per passar per quiròfan

El regidor del grup socialista Lluís Rabell ha anunciat per sorpresa aquest dimarts que deixa temporalment les seves responsabilitats com a regidor del govern de Barcelona per afrontar una operació d’urgència i tractament posterior. El regidor dirigeix actualment el districte d’Horta-Guinardó i les àrees d’Educació, Persones Grans i Pla de Barris.
En dues publicacions a la xarxa social X (abans Twitter) ha explicat que «una visita mèdica rutinària» li ha detectat «una presència no desitjada» en l’organisme i que ha de passar per quiròfan per a una extirpació «sense dilació». A més de l’operació d’urgència haurà de «seguir un tractament reglat». Portarà el seu cas l’Hospital Clínic, ha detallat.
(2/2) i amb el fantàstic equip de l’Hospital Clínic. I les meves responsabilitats, que hauré de deixar durant algunes setmanes, també, gràcies a les companyes i companys del govern, gerències i equips de col·laboradors que se’n faran càrrec.
— Lluís Rabell (@RabellLluis) 21 de noviembre de 2023
Fins aviat, doncs!
Per això, anuncia que «durant algunes setmanes» deixarà les seves responsabilitats a l’Ajuntament de Barcelona per concentrar-se en la recuperació. Traspassarà les diferents funcions que exerceix en companys de govern, gerents i col·laboradors, ha dit. Rabell, de 69 anys, és traductor de professió i ha sigut molts anys activista veïnal. Va ser president de la FAVB del 2011 al 2015, càrrec que va deixar per ocupar una acta de diputat al Parlament de Catalunya els dos anys següents a les files d’En Comú Podem. Es va distanciar progressivament del partit morat fins a fitxar per al PSC, que el va incloure en la llista electoral de les eleccions del maig com a número 7 de Jaume Collboni, en condició d’independent.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Succés Mor tirotejat un home en un portal del carrer de Consell de Cent a Barcelona
- Debat al Parlament El president Salvador Illa crida a un pacte sobre infraestructures per afrontar la mobilitat i el creixement econòmic
- Un gran projecte Així serà el nou Liceu Mar: 210 funcions anuals, restaurant amb vistes i 47 milions de pressupost
- Fort correctiu al jutge Peinado El Suprem rebutja la intenció del jutge Peinado d’imputar Bolaños en el cas Begoña al no apreciar cap indici de delicte
- Nou cicle republicà ERC exigirà un mínim de 50 militants i un 3% d’avals per constituir-se en corrent intern