Localitzat
Detingut per drogar, violar i robar un home que va conèixer en una ‘app’ de cites

Els Mossos d’Esquadra han informat aquest divendres de la detenció d’un home que hauria drogat, agredit sexualment i robat un altre a Barcelona.
Agressor i víctima s’havien conegut en una aplicació de cites. El mes de juliol passat, van quedar per trobar-se al districte de Sant Andreu de la capital catalana. Va ser llavors quan es van produir els fets.
Els Mossos van iniciar una investigació i van identificar l’autor d’aquests fets. Van emetre una ordre de detenció i, finalment, l’home va ser localitzat a Saragossa i arrestat per la Policia Nacional.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- Salut Mental i Joves (II) Josep Matalí, Sant Joan de Déu: "Hem de capacitar-nos per donar un major acompanyament emocional als joves"
- Els premis Barceloní i Barcelonina de l’Any obren les festes de la Mercè
- La festa major de Barcelona Una capital que es reivindica "viva"
- Petons, nervis i la cita més críptica de Julio Camba
- Javier Moll. President de Prensa Ibérica "Representen l’amor per la ciutat"