Localitzat
Detingut per drogar, violar i robar un home que va conèixer en una ‘app’ de cites
Els Mossos d’Esquadra han informat aquest divendres de la detenció d’un home que hauria drogat, agredit sexualment i robat un altre a Barcelona.
Agressor i víctima s’havien conegut en una aplicació de cites. El mes de juliol passat, van quedar per trobar-se al districte de Sant Andreu de la capital catalana. Va ser llavors quan es van produir els fets.
Els Mossos van iniciar una investigació i van identificar l’autor d’aquests fets. Van emetre una ordre de detenció i, finalment, l’home va ser localitzat a Saragossa i arrestat per la Policia Nacional.
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Catalunya aprova una nova llei per erradicar l’LGTBI-fòbia
- El temps Desembre es complica a Catalunya: pluges, borrascas i la incògnita de la neu per Nadal
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Salut mental ¿Atendre el teu fill o deixar-lo plorar? Rafa Guerrero, psicoterapeuta, aclareix els dubtes: «És una aberració...»
- IRTA-CRESA Macrooperació policial al laboratori investigat per pesta porcina: 40 agents i 12 hores previstes de registre
- Zona euro El BCE manté els tipus en el 2% davant el control de la inflació i la millora de l’economia
- A Sant Adrià Trobat un cadàver al mar a prop del Fòrum de Barcelona
- Despesa en recepta mèdica Paracetamol i omeprazol, els medicaments més consumits el 2024: 110 milions d’envasos venuts
