Foc
Incendi a l’aeroport de Barcelona: les flames en un autobús provoquen una gran fumarada

Un autobús s’ha incendiat aquest divendres 11 d’agost al costat de la terminal 1 de l’aeroport de Barcelona, un succés que ha aixecat una gran fumarada a la zona però pel qual no s’ha hagut de lamentar cap ferit.
Els Bombers de la Generalitat s’han presentat al lloc dels fets amb un total de cinc dotacions cap a les 11.15 h i, segons ells mateixos han informat, les flames eren pràcticament extintes tot just mitja hora després.
Incendio de un autobús en la Terminal 1 del Aeropuerto de Barcelona pic.twitter.com/tcc0Gr6Tam
— ęl ƮǞжisƮǞ jЦПglęЯΦ🇪🇸 (@TaxistaJunglero) 11 de agosto de 2023
Malgrat la gran quantitat de fum generat, del qual múltiples persones s’han fet ressò a les xarxes socials, des d’Aena informen que l’incendi no ha suposat cap afectació en l’operatiu dels vols programats, que han pogut funcionar segons el pla previst. Així, l’única afectació ha sigut la desviació dels cotxes que tenien previst acostar-se a la terminal on ha cremat l’autobús.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic
- Apunt ¿S’ho imaginen?
- LA CITA DE MONTJUÏC Final guanyada, final per jugar
- PARTIT 100 AMB EL BARÇA Lamine Yamal: "La por la vaig deixar al parc de Mataró fa temps"