Lliure accés
Un centre comercial de Barcelona es reinventa amb una «plaça de les selfies»

Un centre comercial de Barcelona treu profit del furor juvenil per les autofotos per captar públic i publicitat digital. Una balconada lateral amb vista a Barcelona ha incorporat miralls, attrezzo i decoració pensats especialment perquè els assistents puguin fer-s’hi selfies originals.
Es tracta de «The Selfie Plaza» o, traduït, «la plaça de les Selfies». L’accés és lliure i gratuït durant l’extens horari d’obertura del centre comercial. Cinc escenaris «diferents i versàtils», tots dissenyats en 3D i fabricats per industrials nacionals, procuren a l’usuari un teló de fons amb què interactuar i jugar.

El centre en qüestió és SOM Multiespai, situat a l’avinguda Meridiana de Barcelona. La inauguració està prevista per a divendres vinent 11 d’agost a la tarda i els actuals gestors del complex publiciten la instal·lació com «una experiència immersiva i diferencial» dirigida a «creadors de contingut» de la Generació Z i Mil·lennistes. Com a atractiu afegit, el dia de l’estrena de 18 h a 20 h l’empresa Cazcarra oferirà maquillatge gratis en un Beauty Corner al costat de la plaça.

SOM Multiespai es va reinaugurar el 2019, deixant enrere la denominació inicial d’Heron City. Ara és propietat de fons d’inversió internacionals gestionats per ASG Iberia i està gestionat per l’empresa CBRE. Situat a Nou Barris, inclou botigues de cadenes de moda, mitja dotzena d’establiments de restauració, un multicine, un supermercat, locals d’oci, un gimnàs i un hotel.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- UN INFORME DE L’UCO El mapa de la corrupció: les 18 adjudicacions on van mediar Ábalos, Koldo i Santos Cerdán
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- Nou front bèl·lic Israel respon a la represàlia de l'Iran i l'intercanvi de míssils i bombardejos s'empitjora
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- EL MERCAT BLAUGRANA De Víctor a Joan; de l’Hospitalet a Sallent
- Gran mostra de música i cultura digital Nathy Peluso fa vibrar el Sónar amb un enèrgic directe
- CRÍTICA Billie Eilish regna de valent i amb intimitat
- Consell Nacional Junts es vol "aprofitar" de la debilitat del PSOE