Interrompuda la circulació de trens a Montcada per la caiguda d’un arbre a la via

La circulació de trens es troba interrompuda aquest dijous a la tarda entre les dues estacions de Montcada i Reixac (Montcada Ripollet i Montcada Bifurcació) per la caiguda d’un arbre sobre la via, segons ha explicat la gestora de la infraestructura, Adif.
La companyia explica que ja es treballa al lloc per restablir el servei com més aviat millor.
Notícies relacionadesProtecció Civil, que ha activat la prealerta del pla d’emergències Ferrocat, ha indicat que l’incident afecta la línia R3 de Rodalies.
Renfe, per la seva banda, ha explicat que es gestiona servei de busos per cobrir el tram afectat.
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- Tragèdia a Lleida Jordi i Omar, les dues víctimes de l'incendi de Torrefeta: "Vam sortir a buscar-los, però era com estar a l'infern"
- Investigació oberta El nen mort a Valls va estar tot el matí al cotxe mentre el pare treballava
- FUTBOL Mor Diogo Jota, el davanter del Liverpool, en un accident de trànsit
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Nou acord L’empresa propietària de l’hidroducte BarMar tindrà la seva seu a la Costa Blava i un directiu d’Enagás serà el seu CEO
- Festivals Cancel·lat el concert de Fito Páez que havia d'inaugurar el festival de Cap Roig
- Accident Dos vianants ferits en ser atropellats per un autobús H12 a la Gran Via de Barcelona
- Investigació en marxa Una desena d’afectats per càncer denuncien la fàbrica de Tenneco a Badalona: «Ho fem pels nostres fills»
- Xarxes Molts turistes confonen Mallorca amb França i creuen que l'alemany és l'idioma oficial, segons una enquesta de carrer a Palma