Talls de trànsit
Barcelona recomana evitar la Via Augusta durant dos dies per les obres del carril bici
L’Ajuntament de Barcelona recomana evitar circular per la Via Augusta tant el diumenge 11 de juny com el dia 18, a causa de talls de trànsit causats per les obres del carril bici.
Diumenge, 11 de juny, quedarà afectat el tram entre el carrer de Ganduxer i el carrer de Vergós. Com a conseqüència, es restringirà la circulació de vehicles en un carril, en sentit passeig de la Bonanova.
Notícies relacionadesEl diumenge 18 de juny es pavimentarà el tram des del carrer de Vergós fins al carrer de Dolors Monserdà. Les afectacions més importants durant aquest dia seran al lateral Besòs de Via Augusta, als trams entre els carrers d’Hort de la Vila i el passeig de la Bonanova, des d’aquest fins al carrer de Dolors Monserdà, on es produirà un tall total d’aquest lateral. Els vehicles que vulguin accedir al passeig de la Bonanova s’hauran de desviar pels carrers Vergós i Calatrava.
Línies de bus afectades
Les actuacions també afectaran les línies de bus 68 i V7, que es desviaran pels carrers de Calatrava i de Prat de la Riba, respectivament. A més, hi haurà afectacions concretes i puntuals a l’encreuament entre Via Augusta i el passeig de la Bonanova.
- Cues pel 48 Open House Barcelona
- Cas obert La família de Pol Cugat, el jove assassinat en una plantació de marihuana, demana una altra vegada a Google que l’ajudi a trobar el seu cos
- Sense Flick, però amb Lamine
- Investigació en curs Detinguts dos sospitosos pel robatori al Louvre
- Acte a Castella i Lleó Sánchez titlla d’«indecent» que Mazón segueixi al capdavant de la Generalitat: «¿Algú sap on és Feijóo?»
- CRÍTICA Els Pecos, la venjança d’un fenomen fan menyspreat
- CRÍTICA El somni americà mutilat
- Estrena de televisió ‘El segon cafè’, actualitat i històries humanes
- La caixa de ressonància Springsteen, ¿el pròxim Princesa d’Astúries?
- Oriol Pla, actor: "És bonic que una cosa feta a Barcelona arribi a l’altra punta del món"
