Transport públic
Canvien de lloc diverses parades d’autobús de la plaça d’Espanya de Barcelona per obres

Les obres per fer accessible l’entrada a l’L3 del metro de Barcelona des de la plaça d’Espanya entren en una nova fase amb noves afectacions a la mobilitat que es mantindran fins a la tardor del 2024.
A partir del 23 de maig, les tasques ocuparan més espai de la calçada de l’avinguda del Paral·lel (costat muntanya) entre la plaça d’Espanya i el carrer de Llançà. També s’ha ampliat l’ocupació de la vorera. En conseqüència, quedarà tancat un dels dos carrils de bus en sentit plaça d’Espanya.
Notícies relacionadesA partir del 7 de juny, s’ocuparà un tram de vorera del costat mar de l’avinguda del Paral·lel, entre plaça d’Espanya i el carrer de Llançà, i s’habilitarà un itinerari per als vianants a la calçada, però mantenint els carrils de circulació. Es traslladaran les parades de bus de l’avinguda del Paral·lel que es troben en aquesta zona a l’avinguda Maria Cristina.
A finals de juny, es tancarà l’illot i el pas de vianants situats a la confluència dels carrers de Llançà i Sepúlveda.
- Turisme de masses Inventen platges falses per despistar els turistes a les Balears
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»
- Des d’aquest 1 de juliol Catalunya estrena estructura judicial: desapareixen els jutjats unipersonals i arrenquen les oficines de justícia en 561 municipis
- Sutton estrenarà al setembre una reforma integral
- El taxista que comparteix cartell amb Helen Mirren
- Un altre cop per a Sánchez
- El jutge envia a la presó Cerdán per integrar un grup criminal
- El Suprem estima en 5 milions les "comissions" de la trama corrupta
- EL PAPER DEL PSOE "Persones jurídiques es podrien haver lucrat"
- Els efectes de la dana L’Audiència de València confirma investigar l’excap d’Emergències