El 23 d’abril
Els Mossos busquen l’Antonio, un home de 78 anys desaparegut a Montcada
La policia catalana demana ajuda per trobar l’home, que «podria estar desorientat»
Els Mossos d’Esquadra busquen l’Antonio, un home de 78 anys que diumenge passat, 23 d’abril, va desaparèixer a Montcada i Reixac (Barcelona).
La policia catalana ha demanat ajuda a la ciutadania per trobar el desaparegut, que anava vestit amb «una jaqueta fosca, pantalons foscos, sabates marrons, camisa de quadros de color blau i una armilla tipus jersei de color gris fosc».
Així mateix, assenyalen que l’home portava ulleres i una boina en el moment de la desaparició, i que «podria estar desorientat».
- Conflicte a l’escola catalana Vaga a l'educació a Catalunya: ¿on és avui dijous i on toca demà divendres?
- Mossos Detinguda una dona víctima de violència masclista després de ser desnonada d’un pis municipal a Reus
- Denúncia d’un exalumne Judici al capellà pederasta del col·legi Pare Manyanet per abusos a un menor: "Em va dir que, si ho explicava, la pròxima vegada seria sense roba"
- Crisi humanitària Cuba registra una apagada al 70% del país després d’esgotar les reserves de combustible
- Un jutjat decidirà si manté o anul·la la sanció de la Generalitat a Orriols per les declaracions sobre immigració
