Amb l’alcaldessa, Ada Colau
Minut de silenci a l’Ajuntament de Barcelona pel Dia Europeu de les Víctimes de Terrorisme
Aquest 11 de març es compleixen 19 anys dels atemptats a l’estació d’Atocha de Madrid
La corporació municipal de l’Ajuntament de Barcelona ha guardat aquest dissabte al matí un minut de silenci amb motiu del Dia Europeu de les Víctimes de Terrorisme.
L’ha encapçalat l’alcaldessa, Ada Colau, i s’ha realitzat davant l’ajuntament, a la plaça Sant Jaume de Barcelona, informa el consistori en un comunicat.
El Dia Europeu de les Víctimes de Terrorisme es commemora a tot Europa arran dels atemptats de l’11 de març a Madrid, que es van produir a l’estació d’Atocha el 2004.
- Els comptes del 2026 El Govern limitarà la compra especulativa d’habitatge a Catalunya a través de la llei d’urbanisme
- The conversation Per què ens tatuem?
- Així quedaran les tarifes Catalunya aprovarà la setmana vinent la pujada de la taxa turística perquè entri en vigor a l’abril
- Innovació Catalunya es dispara com a capital tecnològica: ja acull 203 ‘hubs’ amb un impacte econòmic de 4.100 milions d’euros
- DUES DERROTES CONSECUTIVES Febrer negre: a Flick se li descús el Barça i l’abandona el gol
